חברת סייבר הרכבות סיילוס גייסה 30 מיליון דולר

כספי המימון ישמשו להגברת פעילות המו"פ של החברה, שפיתחה את CylusOne - פתרון אבטחת הסייבר הראשון לשוק הרכבות, המציע ניטור רציף והגנה בזמן אמת לתעשיית הרכבות העולמית

צוות סיילוס.

חברת הסייבר סיילוס (Cylus) – שפיתחה טכנולוגיות סייבר לחברות רכבות – הודיעה אתמול (ד') על השלמת סבב גיוס B, בסך כולל של 30 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן Ibex Investors, ולקחו בו חלק קרנות אחרות כמו Vertex Growth Fund, Strides International, Magma Venture Partners, Vertex Ventures Israel ו-GlenRock, כמו גם משקיעים פרטיים, ביניהם חבר דירקטוריון החברה והיזם הסדרתי זוהר זיספל. בנוסף, בעקבות התרחבותה של החברה בארה"ב, ויליאם היינריך, לשעבר מנהל אבטחת המידע (CISO) של Amtrak ו-BNSF Railway, ומארק גרנט, לשעבר מנהל אבטחת המידע של CSX Transportation, יצטרפו לדירקטוריון המייעץ של החברה.

איומי סייבר מוגברים בשל המהפכה הדיגיטלית במערכות הרכבות

כחלק מהמהפכה הדיגיטלית שעוברות מערכות הרכבות בשנים האחרונות, הן הופכות למתקדמות ומרושתות יותר. כתוצאה מכך, הן מתמודדות עם מגוון איומי סייבר בתדירות יומיומית. על מנת להילחם באיומים אלה, ממשלות ברחבי העולם קוראות להגברת אמצעי אבטחת הסייבר, וחברות הרכבות דורשות פתרונות סייבר חזקים יותר. שוק פתרונות אבטחת הסייבר לרכבת עתיד לחצות את רף 10 מיליארד הדולר בתוך חמש שנים בלבד.

עמיר לוינטל, מנכ"ל ומייסד סיילוס/

עמיר לוינטל, מנכ"ל ומייסד סיילוס. צילום: ויקטור לוי

הגנה מלאה לכל מערכות הרכבת בעולם

הפתרון אותו פיתחה החברה, CylusOne, הוא פתרון אבטחת הסייבר הראשון לשוק הרכבות, המציע ניטור רציף והגנה בזמן אמת לתעשיית הרכבות העולמית.

הפתרון של סיילוס מספק הגנה מלאה לכל מערכות הרכבת בעולם, מאפשר זיהוי איומים בזמן אמת, וכן חקירת אירוע הסייבר, פעולות אבטחה מפושטות ועוד. המוצר מותקן במהירות, ואינו דורש זמן השבתה של מערכות הרכבת. בנוסף, מוצר החברה מאפשר השתלבות מלאה עם מערכות חדשות וישנות, ללא שינויים בארכיטקטורת הרשת. החברה מציעה למפעילי הרכבות המרכזיות והעירוניות מבט מלא בזמן אמת על מערכות ההגנה.

עמיר לוינטל, מנכ"ל ומייסד סיילוס: "הגיוס הנוכחי ישמש להרחבת מצבת העובדים של החברה במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדי החברה בעולם. כיום, תחום הרכבות הינו חלק מהותי מתשתית התחבורה העולמית, ולכן, הכרחי שהתעשייה זו תקבל את רמת הגנת הסייבר שהיא דורשת וצריכה. הצבעת האמון האדירה של המשקיעים והשותפים במהלך סבב הגיוס הנוכחי תאפשר לנו להמשיך ולספק את הרמה המקסימלית של אבטחת הסייבר עבור שוק שנמצא בצמיחה מתמדת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים