משתמשי כרום – עדכנו את הדפדפן מהר ככל האפשר

כך ממליצים בגוגל עצמה ● העדכון מתקן פגיעה שמאפשרת להאקר לנצל פגיעה במחסנית הזיכרון שמוקדשת לפקודה, על ידי יצירת דף מיוחד שממנו הוא מפנה את הפקודה לדפדפן שאותו הוא רוצה לתקוף

גוגל ממליצה לעדכן מיד את דפדפן Chrome.

אם אתם משתמשים בדפדפן כרום של גוגל במחשבים שלכם, כדאי מאוד שתבצעו לו עדכון, ומהר ככל האפשר. לפי דיווח של גוגל עצמה, העדכון סוגר חור פגיעות שכבר נוצל בידי האקרים, שגילו אותו לפני החברה.

הבאג שדווח שההאקרים כבר ניצלו אותו קיבל את הסימול CVE-2021-4102. הוא מאפשר לתוקף מרוחק לנצל פגיעה במחסנית הזיכרון שמוקדשת לפקודה, וזאת על ידי יצירת דף מיוחד שממנו הוא מפנה את הפקודה לדפדפן שאותו הוא רוצה לתקוף.

העדכון הנוכחי מתקן עוד כמה פגיעויות שמוגדרות כבעלות סיכון גבוה עד קריטי. הוא קל מאוד, ואם הדפדפן שלכם לא מעודכן לגרסה האחרונה, פשוט הרשו לעדכון לגשת לרשת ולהתקין את עצמו בעצמו. אם דפדפן הכרום שלכם מעודכן, פשוט סיגרו אותו והפעילו מחדש. העדכון, לפי גוגל, מיועד לכל הגרסאות השולחניות של כרום – ל-Windows, ל-macOS וללינוקס.

הגרסה האחרונה של הדפדפן צריכה להיות 96.0.4664.110. כדי לבדוק האם הכרום שמותקן במחשב שלכם מעודכן, לחצו על תפריט שלוש הנקודות בצד שמאל – בהנחה שאתם משתמשים בעברית, לאחר מכן לחצו בתפריט על עזרה ואז על מידע על Google Chrome. מספר הגרסה יופיע בחלון שייפתח. אם טרם עדכנתם את הדפדפן, הפעולה הזו תגרום לו להציע לכם את העדכון.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סרג'יו

    גירסה זו אינה עדכנית יש גירסה חדשה מתאריך ה 5-1-2022 כמפורט להלן: בתגובה לאיומים אלו, גוגל פרסמה את Chrome 97, גרסה חדשה ועיקרית של כרום, לכל המשתמשים. גוגל מזהירה כי מהדורה זו (מספר גרסה מדויקת 97.0.4692.71) "תושק במהלך הימים / השבועות הקרובים". זה אומר שאולי לא תוכל להגן על עצמך באופן מיידי. בתגובה לאיומים אלו, גוגל פרסמה את Chrome 97, גרסה חדשה ועיקרית של כרום, לכל המשתמשים. גוגל מזהירה כי מהדורה זו (מספר גרסה מדויקת 97.0.4692.71) "תושק במהלך הימים / השבועות הקרובים". זה אומר שאולי לא תוכל להגן על עצמך באופן מיידי.

  2. שמואל

    ומה עם המכשירים הניידים? (טלפונים)

  3. לא נכון

    לצערי במחשבי אפל לפ טופ של מאק לא ניתן לעדכן את גוגל כרום . מגירסה מסויימת הם לא נותנים. הלוואי והיה אפשר.

אירועים קרובים