טופ מערכות רוכשת את הפעילות בישראל של חברת טק למגזר הארגוני

ביזנס & דסיז'נס מציעה פתרונות לניהול ולניתוח ביצועים פיננסיים ארגוניים ● הפעילות הארגונית שלה תהיה מעתה חלק מטופ מערכות, בעסקה בת מיליוני שקלים

במרכז: מיכאל בן שבת, מנכ"ל ביזנס & דסיז'נס, כשמצדדיו המנכ"לים המשותפים של טופ גרופ - שמוליק מילנר וגלעד הר עוז.

טופ מערכות הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את פעילות ניהול הפרויקטים בארגונים (EPM) בישראל של ביזנס & דסיז'נס תמורת מיליוני שקלים.

החברה הנרכשת משווקת ומיישמת פתרונות לניהול ביצועים ארגוניים (Enterprise Performance Management), המשמשים בעיקר לניהול ולניתוח ביצועים פיננסיים – ניהול תקציב, בקרה תקציבית, ויסותים, תחזיות וכדומה, וכן מיישמת פתרונות לאיחוד דו"חות עבור חברות ציבוריות וחברות נדל"ן.

ביזנס & דסיז'נס פועלת בארץ כבר לא מעט שנים. היא מטמיעה בישראל ובחו"ל בעיקר את מערכת ניהול הביצועים הארגוניים Oracle EPM, שכוללת גם את מערכת הבינה העסקית Hyperion ואת פתרון ניהול הביצועים בענן Cloud EPM. על לקוחותיה נמנים נשר, גב-ים, קוגנייט, גזית גלוב, אלקטרה, אבן קיסר, ישראכרט, פרוטארום ובנק דיסקונט.

מיטל שטרקמן, מנהלת פעילות ה-EPM בטופ מערכות.

מיטל שטרקמן, מנהלת פעילות ה-EPM בטופ מערכות. צילום: יח"צ

במסגרת הסכם הרכישה יעברו כל עובדי ביזנס & דסיז'נס לטופ מערכות. פעילות החברה תשתלב עם פתרונות נוספים של אורקל שטופ מערכות מיישמת, כגון מערכת ה-ERP בענן נטסוויט וענן ניהול הפרויקטים הארגוני של חברת הענק. את פעילות ה-EPM תוביל מיטל שטרקמן, ששימשה עד כה כסמנכ"לית מכירות בביזנס & דסיז'נס.

שטרקמן ציינה כי "ההתמזגות של חברתנו עם טופ מערכות היא צעד נכון לשתי החברות, לכלל לקוחותינו ולשאר העסקים המתקדמים בישראל. זה הבית הטבעי והנכון עבורנו לצמוח בו".

שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ גרופ, אמר כי "פעילות ביזנס אנד דסיז'נס תחזק כמה יחידות עסקיות קיימות אצלנו: פתרונות ה-EPM ישולבו באופן סינרגטי עם נטסוויט, כאשר נוכל להציע ללקוחות גם כלי אינטגרטיבי לבקרה תקציבית, ועם Oracle Cloud ERP, כפתרון משלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים