טורק הישראלית מגייסת 50 מיליון דולר

כספי ההשקעה ישמשו לחברה - המפתח פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע - להעמיק את המחקר והפיתוח, בין השאר על ידי הרחבת המו"פ בישראל

צוות הנהלת טורק.

הסטארט-אפ הישראלי טורק (Torq), המפתח פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע, הודיע היום (ג') על השלמת סבב גיוס B בסך 50 מיליון דולר.

סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners, בהשתתפות חברת סנטינל וואן (SentinelOne), וכלל גם את המשקיעים הקיימים GGV Capital ו-Bessemer Venture Partners.

כעת סך גיוסי החברה עומדים על 78 מיליון דולר.

הכסף שגויס יאפשר ל-טורק להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ואת התרחבות החברה, לרבות הגדלה משמעותית של מרכז הפיתוח בארץ, כדי לענות על הביקוש הגובר לשירותיה מצד לקוחות ארגוניים מכל הסוגים, החל מחברות ההזנק ועד לחברות Fortune 10, וספקי שירותי אבטחה בכל העולם.

שימוש בטכנולוגיות מבוססות ענן ומעבר לכוח עבודה מבוזר הובילו לשינוי דיגיטלי חסר תקדים, שבו חברות מכל תחומי התעשיה והמסחר מעניקות ללקוחותיהן פתרונות בצורה מהירה, קלה ויעילה יותר מאי פעם. בשל כך, צוותי האבטחה בחברות מחויבים לפעול במהירות, תוך מתן הגנה מלאה בסביבה מורכבת המתמודדת עם מספר הולך וגדל של איומי סייבר. זהו מצב מורכב, הדורש יכולות אבטחה חדשניות שחסרות בימים אלו. אספקת הגנה מקיפה ומלאה היא כמעט בלתי אפשרית, בשל השימוש במגוון רחב של כלי האבטחה של ימינו, הנתמכים על ידי עבודה ידנית, פיתוח מותאם אישית או שירותי מיקור חוץ.

אוטומציה ללא קוד, המשמשת צוותי אבטחה ותפעול

בהקשר זה, טורק משנה את חוקי המשחק בהתמודדות עם איומי אבטחת מידע על ידי בניית אוטומציה ללא קוד, המשמשת צוותי אבטחה ותפעול. החברה מספקת כלי אינטואיטיבי וקל ליצירת אוטומציות, הכולל אינטגרציות בלתי מוגבלות ותבניות מובנות, ומאפשר לצוותי אבטחה לבנות פתרונות מורכבים בממשק חזותי פשוט, בתוך דקות ספורות.

הצוותים יכולים להשתמש בפלטפורמה על מנת להגיב במהירות לאיומי סייבר, לייעל תהליכי ניהול סיכונים וליצור אוטומציות למשימות אבטחה ידניות, הגוזלות זמן יקר עבור ארגונים.

"בשנה האחרונה חווינו צמיחה מטאורית מצד הלקוחות המשתמשים בפלטפורמה שלנו, צמיחה שמוכיחה כי הגישה החדשנית ופורצת הדרך שלנו לאוטומציה הינה חיונית לצוותי אבטחה המבקשים לעמוד באתגרים הרבים הקיימים כיום ולסייע במניעת אתגרים עתידיים", אמר עופר סמדרי, מנכ"ל ומייסד שותף ב-טורק. "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners, בהשתתפות חברת SentinelOne, הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. בכוונתנו להגדיל משמעותית את מאמצי ההתרחבות שלנו, הן בהיבט המוצרי וכן בגיוס עובדים מסיבי, במטרה לסייע לצוותי האבטחה לפעול באופן אפקטיבי ומהיר יותר ולשמור על בטיחות הארגונים שלהם", המשיך והבטיח סמדרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים