אבנר ברק מונה למנכ"ל פניקס קונטקט הגרמנית בישראל

ברק ינהל את הפעילות המקומית של החברה, שפועלת בתחום התעשייה 4.0 ● הוא בעל ניסיון של מעל 20 שנים, לרבות בתפקידי ניהול בשניידר אלקטריק ובאפקון בקרה ואוטומציה

אבנר ברק, מנכ"ל פניקס קונטקט בישראל.

חברת פתרונות האוטומציה והאלקטרוניקה הגרמנית פניקס קונטקט הודיעה באחרונה על מינוי אבנר ברק למנכ"ל החברה בישראל. ברק משמש גם כחבר מועצה וכמחזיק תיק הרווחה בעיריית באר יעקב.

פניקס קונטקט פועלת בתחום התעשייה 4.0 ומציעה פתרונות לייצור ותפעול, לרבות בתחומי הבקרה והאוטומציה התעשייתית, שמסייעים לארגונים ולמפעלים לעבור לעולם החכם. המערכות שלה פועלות במתקני ייצור תעשייתיים, בחברות לאנרגיות מתחדשות, בחברות תשתיות ובפתרונות לחיבור מכשירים מורכבים. היא מעסיקה כ-17,100 עובדים ופועלת במעל 100 מדינות.

ברק מביא עימו ניסיון של יותר משני עשורים בעולמות הבקרה והתעשייה בישראל. בין היתר, הוא ניהל במשך כחמש שנים את תחום התעשייה בשניידר אלקטריק וכיהן כשנתיים כסמנכ״ל השיווק של החברה. בשלוש השנים האחרונות ניהל ברק את תחום הבקרה באפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת שלמה.

לדבריו, "אני מצפה להרחיב את הפעילות של פניקס קונטקט בארץ, לפתוח קווי מוצרים חדשים ולהביא לישראל חידושים שיעזרו לשוק המקומי בייצור, תפעול ובתחרות הבינלאומית, לרבות בעולמות הבקרה והאוטומציה התעשייתית. המינוי הוא חלק מההחלטה של החברה להעמיק את הקשר לישראל ולהשקיע כאן יותר".

 

 

 

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים