שי מור – ראש פעילות המגזר הממשלתי-ציבורי בגוגל קלאוד ישראל

מור יוביל את הפעילות של גוגל קלאוד במגזר זה וינהל צוות מיוחד שהחברה בונה בימים אלה ● גוגל היא אחת משתי הזוכות במכרז הענן הממשלתי הענק נימבוס

שי מור, מנהל פעילות המגזר הציבורי והביטחוני בגוגל קלאוד.

שי מור מונה לראש פעילות המגזרים הממשלתי והציבורי של גוגל קלאוד בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. מור יבנה צוות תומך מורחב שייתן מענה למגזרים אלה, בין היתר על רקע הזכייה של גוגל במכרז נימבוס.

לפני שהצטרף באוגוסט האחרון לגוגל קלאוד ישראל, מור בן ה-46 שימש במשך שני עשורים בתפקידים שונים בסיסקו ישראל, שהאחרון שבהם היה מנהל אזורי של המגזרים הביטחוני והציבורי. קודם לכן הוא היה מנהל מכירות אזורי למגזר הציבורי בחברה. בטרם הצטרף לסיסקו עבד מור כמהנדס מערכות בתים וכיועץ בגלעד. מור הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה האקדמית רופין.

לדבריו, "במסגרת תפקידי אעמוד בקשר עם לקוחותינו במגזר הממשלתי, הביטחוני ובכלל המגזר הציבורי, ואסייע להם בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. הצוות החדש, שמוקם בימים אלה, יתמוך ויוודא שהמעבר לענן יבוצע באופן קל וחלק, בהתבסס על כלי הענן ופתרונות אבטחת המידע שלנו, ועל פתרונות מבוססי קוד פתוח. נסייע ללקוחות הארגוניים לממש תפיסה מרובת עננים מלאה, במטרה להיות חלק פעיל במסע לעבר הענן".

אחת הפעילויות המרכזיות של גוגל קלאוד בישראל בשנים הקרובות היא מימוש מכרז הענן הענק הממשלתי נימבוס, שבו זכתה גוגל, לצד AWS. בעקבות המכרז הודיעו כלל החברות שעלו לשלב הגמר במכרז – גוגל, AWS, מיקרוסופט ואורקל – כי הן מקימות אזור ענן בישראל. אורקל, שכבר הקימה את האזור שלה ובימים אלה מקימה את האזור השני, עתרה נגד תוצאות המכרז – ועתירתה נדחתה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים