רכישה שלישית בחצי שנה: פריוריטי קונה את משו"ב בעשרות מיליוני ש'

משו"ב פועלת ביותר מ-1,600 בתי ספר וארגונים פדגוגיים ונמצאת בשימוש יומיומי של יותר ממיליון הורים ותלמידים בישראל, ובכוונת פריוריטי להרחיב את פעילותה של משו"ב גם לחו"ל

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי.

פריוריטי (Priority), המפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי, הודיעה הבוקר (יום א') על רכישת חברת משו"ב, המפתחת ומפעילה מערכות לניהול של מוסדות חינוך ובתי ספר בישראל. סכום הרכישה לא נמסר, אך לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על יותר מ-50 מיליון שקלים.

משו"ב מפעילה מערכות ייחודיות למורים ותלמידים, וכן את מערכת "הכיתה המקוונת" המאפשרת למידה סינכרונית מרחוק בין מורים, תלמידים והורים, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים. התוכנות השונות של משו"ב מוטמעות כיום ביותר מ-1,600 בתי ספר בישראל, ובהם רשתות אמי"ת, בני עקיבא, ברנקו וייס, דרכא, טומשין, נעמת, עמל, עתיד, צביה ועוד. בראשה עומדת כיום ד"ר מירה המאירי, שזכתה בפרס חינוך נשיא המדינה לשנת 2002.

באמצעות רכישה זו מתרחבת פריוריטי לתחום הטכנולוגיה בחינוך במסגרת תהליך הרחבת סל הפתרונות לארגונים. גם תוכנת משו"ב, בדומה לתוכנות נוספות שרכשה פריוריטי לאחרונה, מתוכננת להיות משווקת בעולם על ידי שותפיה העסקיים ומשרדי פריוריטי במדינות השונות, בהן ארצות הברית, אנגליה ובלגיה.

רכישת משו"ב מצטרפת כאמור לשתי רכישות שביצעה פריוריטי בתקופה האחרונה: רכישת אדאה (EDEA) לפני קצת יותר מחצי שנה, ורכישת עובדימנט (Ovdimnet) לפני כחודש. פריוריטי נמצאת במגמת צמיחה בשנים האחרונות, רק בשנה האחרונה גדלה בכמעט פי 2, ובימים אלה החברה מגייסת עשרות עובדים בארץ ובחו"ל.

"תחום החינוך עובר גם הוא תהליכים מואצים של טרנספורמציה דיגיטלית, המאפשרים לא רק התייעלות אופרטיבית ופיננסית אלא השפעה אמיתית על איכות החינוך שמקבלים ילדינו והצרכים האישיים של כל תלמיד", אמר מנכ"ל פריוריטי, שגיב גרינשפן, בעקבות הרכישה. "מגמה זו אף הואצה בשל מגיפת הקורונה עם התפתחות שיטות לימוד חדשניות. משו"ב הינה ללא ספק פורצת דרך בתחום דיגיטליזציה של החינוך בישראל, ואני סמוך ובטוח שהפתרון יכול להתרחב למוסדות חינוך רבים נוספים  בארץ ובעולם. פריוריטי מתמחה בפתרונות לטרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מסוגים שונים. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את פתרונות פריוריטי לתחומים נוספים כדי שכמה שיותר ארגונים בישראל ובעולם יוכלו להנות מיעילות וגמישות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות".

ד"ר מירה המאירי, מנכ"לית משו"ב, אמרה, כי "אנחנו שמחים להצטרף היום למשפחת פריוריטי. הרכישה מהווה הבעת אמון במקצועיות שלנו ובשירותים שאנו מציעים לאלפי לקוחותינו. אנחנו בטוחים שכעת, בזכות שיתוף הפעולה עם פריוריטי נזנק צעד נוסף קדימה, וייפתחו בפנינו קהלים חדשים בארץ ובחו"ל, כך שנוכל להביא את בשורת הניהול הטכנולוגי-פדגוגי המתקדם בישראל לכל ארגון ברחבי העולם, עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ועם מעטפת הפתרונות החדשניים והשירותים של פריוריטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים