פריוריטי קונה את עובדיםנט ב-40 מיליון שקלים

החברה הנרכשת מציעה מערכת לניהול נוכחות עובדים ובקרת תקציבית ● זוהי הרכישה השנייה שחברת התוכנה הישראלית מבצעת בארץ השנה

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי.

פריוריטי הישראלית מבצעת עוד רכישה של חברה מקומית והודיעה היום (ה') כי היא קונה את עובדיםנט, שמציעה מערכת לניהול נוכחות עובדים ובקרה תקציבית, ב-40 מיליון שקלים.

המערכת של עובדיםנט, AttenIX-TS, נמצאת בשימושם של מאות ארגונים במשק הישראלי, בהם דלק, סונול, יינות ביתן, טלדור והפעילות המקומית של מק'דונלדס ואיקאה. מדובר במערכת ענן שמאפשרת גם לארגוני ענק שמעסיקים אלפים רבים של עובדים פתרונות בתחומי ניהול הנוכחות, בקרת העובדים ומעקב אחר פרויקטים והסכמי עבודה – מה שלדבריה מאפשר תכנון אפקטיבי, חיסכון וייעול תהליכים לרוחב הארגון. המערכת, מתממשקת עם תוכנות השכר בארגון ומערכות מידע פנימיות נוספות – דבר שלפי החברה מסייע לייעל את פעילותם של ארגונים.

Attenix-TS מיועדת בין היתר לארגונים מורכבים, הזקוקים למערכת חכמה לניהול הנוכחות בארגון. פריוריטי עתידה לשווק אותה בישראל ובחו"ל.

הרכישה הנוכחית באה לאחר שבפברואר האחרון רכשה פריוריטי את חברת התוכנה הישראלית אידאה תמורת מעל 100 מיליון שקלים. אידאה מפתחת פתרון קמעונאי לרשתות, שכולל אי-קומרס, ניהול עמדות המכירה (POS), ניהול סניפים ורשתות, ניהול מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות, ניהול מלאי ומחסנים, הפצה, כספים ועוד. לפני כשנה מכרה קרן ההשקעות פורטיסימו מחצית מפריוריטי לקרן אחרת – TA האמריקנית – תמורת כ-125 מיליון דולר.

"יש לאפשר לכל ארגון לשלוט על פעילותו מכל מקום"

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי, אמר כי "רכישת פעילותה של עובדיםנט נועדה להרחיב את היצע הפתרונות ללקוחות שלנו שזקוקים לתמיכה במבנה ארגוני מורכב ומבוזר גיאוגרפית ותעסוקתית. אנחנו מאמינים שיש לאפשר לכל ארגון, בין אם ענק או קטן, לשלוט על הפעילות העסקית והמערכתית-ארגונית מכל מקום. הפתרון של עובדיםנט הוא מוצר משלים ורכישתה היא עוד צעד בהתפתחותה של פריוריטי ובצמיחתה בשנים הקרובות".

לדברי איריס אליעזר, מנכ"לית עובדיםנט, "הרכישה פותחת בפנינו קהל לקוחות חדש, ומבטיחה הרחבת פעילות משמעותית והאצת צמיחה של שתי החברות – תוך שמירה על איכות הפתרון והשירות ללקוחותינו הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים