מיקרוסופט: פחות מ-1% מלקוחות הוטמייל עברו לשירות החדש

החברה הודיעה, כי היא מעבירה את הלקוחות לשירות החדש, שהושק לפני כשבועיים, בהדרגה ● "כשמשיקים תוכנה חדשה, מגלים לעתים קרובות דברים שיש לשנות לפני שעוברים ליישום נרחב", כתב שקוויץ ● עם זאת, הוא הוסיף, כי "במרבית הדברים הלקוחות לא יכולים להבחין"

מיקרוסופט (Microsoft) אישרה אתמול (ג'), כי פחות מ-1% מלקוחות הוטמייל (Hotmail) הועברו עד כה לשירות החדש. עם זאת, החברה מסרה, כי לקוחות נוספים יועברו במהלך השבוע.

בהודעה שפרסם בבלוג כתב מייק שקוויץ, כי מיקרוסופט נתקלה במספר בעיות עם תחילת השדרוג, וכדי לפתור אותן – בוצעו כמה שינויים שיאפשרו העברה של לקוחות נוספים.

"כשמשיקים תוכנה חדשה, מגלים לעתים קרובות דברים שיש לשנות לפני שעוברים ליישום נרחב", כתב שקוויץ. "במרבית הדברים הלקוחות לא יכולים להבחין – רובם קשורים ליכולת שלנו לנטר את האתר או להבטיח השקה חלקה יותר".

השקת השירות החדש של הוטמייל החלה לפני כשבועיים, ובשלב ראשון יושם השירות באשכול שרתים אחד בלבד. כיום משתמשים בגרסה החדשה כמיליון בני אדם, המהווים, כאמור, פחות מ-1% מכלל משתמשי הוטמייל. הגרסה החדשה מייצגת את השדרוג המשמעותי ביותר שעבר שירות הדואר של הענקית מרדמונד מזה כארבע שנים, והיא כוללת, בין השאר, תצוגה של הודעות במתכונת דיון, תמיכה בקבצים נספחים בעלי נפח גבוה יותר ותצוגה משופרת של קבצים נספחים לאחר הפתיחה.

במיקרוסופט מקווים להאיץ את קצב השדרוג לאחר שהשירות החדש יותקן באשכולות נוספים של שרתים, אך שקוויץ הודה, כי עד שכל הלקוחות ייהנו מהשירות החדש עשוי לחלוף עוד זמן רב. "יש לנו מאות אשכולות, ואנחנו מבקשים להבטיח שהשדרוג יעבור בצורה חלקה. עד שהשדרוג יושלם יחלפו עוד מספר שבועות", כתב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודו

    ובינתיים השירות HOTMAIL לא מאובטח בגרסת WEBMAIL : http://cyblog.info/archives/768

אירועים קרובים