בנו התינוק של אילון מאסק גנב את ההצגה מאביו ומ-SpaceX

היזם האקסצנטרי שיתף את בנו בעל השם הבלתי-ניתן-להגייה, X AE A-Xii, בפרזנטציית הווידיאו של חברת החלל SpaceX שבבעלותו, והילדון פשוט ישב על ברכי אביו והקסים את כולם

אילון מאסק עם בנו, איקס הקטן, בשיחת הוידיאו.

יזם ההיי-טק המולטי-מיליארדר אילון מאסק הופיע ביום ד' האחרון לראשונה בפרזנטציית וידיאו של SpaceX יחד עם בנו התינוק, בעל השם המשונה והבלתי-ניתן-להגייה X Æ A-Xii. מאסק אולי הרשים את מעריציו, כתמיד, אבל הפעם היה זה בנו שגנב את ההצגה, ובגדול.

כבר כשנולד עשה בנו האחרון של מאסק – אחד מתוך שישה ילדים בסך הכל ומנשים שונות – כותרות משום שזכה בשם המשונה. כיום הילדון, אותו הביא מאסק לעולם יחד עם הזמרת הקנדית גריימס, ממנה נפרד בינתיים, מכונה על ידי הוריו איקס הקטן. למרות שהוא בקושי בן 18 חודשים, הילד ישב על ברכי אביו בחלק משיחת הלייב וכבש את כל מי שראה אותו.

מאסק דיבר בסרטון המסוים עם האקדמיה הלאומית למדעים, הנדסה ורפואה, ודן בתכנית החלל שלו, אבל למרות החידושים המרתקים של אביו, היה זה איקס הקטן שמשך את כל תשומת הלב לעצמו.

איקס התינוק הפגין הרבה סבלנות וסקרנות בסרטון. הוא היה מאוד תקשורתי, אמר "היי!" ונופף בידיו. מעשיו המתוקים בלטו במיוחד, מאחר שסרטון התדמית שמאסק העלה רץ בשל תקלה ללא קול.


סרטון הווידיאו שעלה בערוץ SpaceXly

לאבא שלו יש סולם?

גריימס ומאסק ממעטים להציג בציבור את בנם, למרות שהוא אחד מילדי הכוכבים המדוברים ביותר בעולם גם בגלל אביו הכל כך מפורסם, שהוא כיום האדם העשיר בעולם, אך בעיקר בזכות שמו המקורי.

הוא נולד במאי בשנה שעברה והוריו המאושרים קראו לו בשם הייחודי, ומיד סיקרנו את התקשורת.

אימו הסבירה בזמנו את משמעות השם ואמרה כי "Æ הוא איות של AI (בינה מלאכותית – ג"פ) והסיומת של השם, A-12, היא התייחסות למטוס שנבנה עבור ה-CIA בשנות השישים. A-12, שזה בעצם Sr-17, הוא המטוס החביב עלינו – בלי נשק, בלי אמצעי הגנה, רק מהירות. נהדר בקרב אך לא אלים", הסבירה גריימס.

"ובכן, תינוקות פשוט אוכלים והם מכונות קקי, אתה יודע? כרגע אין הרבה שאני יכול לעשות", אמר בעבר מאסק לניו יורק טיימס, כשהתראיין והתייחס לשאלות אודות יחסיו עם בנו העולל. "כשהילד יתבגר, יהיה לי יותר תפקיד לגביו", הוסיף. מאסק גם אמר לטיימס שהוא מנסה ללמוד מקשריו עם חמשת ילדיו הגדולים יותר, כדי לקבל רעיונות כיצד להתחבר מאוחר יותר עם הרך הנולד. אגב, בנו הראשון של מאסק, נבאדה, מת באופן טראגי מ-SIDS בגיל 10 שבועות בשנת 2002.

"אני חושב שפשוט אעשה מה שעשיתי עם הילדים האחרים שלי", אמר מאסק. "אם תהיה לי נסיעה של טסלה לסין, למשל, אביא איתי את הילדים, נלך לראות את החומה הגדולה או שניסע ברכבת הפוקסינג (Fuxing) מבייג'ין לשיאן ונראה את לוחמי הטרקוטה".

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מ.ד

    תעלה סרטון שלך אומר את השם שלו שלוש פעמים ברצף...

  2. משה

    זה שאתם לא יודעים להגות את השם זה לא אומר שהוא בלתי ניתן להגייה

    1. מ.ד

      תעלה סרטון שלך אומר את השם שלו שלוש פעמים ברצף...

אירועים קרובים