בכיר הקריפטו משה חוגג: "אני דוחה כנס, הכול לטובה"

חוגג היה אמור להשתתף הערב (ה') בכנס על קריפטו, NFT’s ומטאברס, אולם הודיע שהוא נאלץ לדחות אותו ● הבוקר עצרה המשטרה איש עסקים בכיר בעולם הקריפטו, יחד עם אחרים, בחשד שהונו משקיעים במאות מיליוני שקלים

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

משה חוגג, אחד המשקיעים הגדולים במטבעות דיגיטליים בישראל, הודיע לפני שעה קלה כי הוא דוחה את השתתפותו בכנס על קריפטו, NFT's ומטאברס שבו הוא היה אמור להשתתף הערב (ה').

בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "נאלץ לדחות את הכנס היום, עמכם הסליחה. הכול לטובה".

חוגג, יו"ר סינגולריטים והבעלים של בית"ר ירושלים, הואשם באחרונה על ידי דוגמנית כי הטריד אותה מינית. חוגג הכחיש את ההאשמה וטען כי "מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי את עצמי על אף אישה ובהכרח הטענות שהועלו אינן נכונות".

החשד: הונאת ענק בקריפטו

הבוקר עצרה המשטרה כמה אנשים, בהם איש עסקים בכיר בעולם הקריפטו ובתחום הכדורגל בישראל, בפרשה שעל פי החשד מהווה את אחת מהונאות הקריפטו הגדולות בתולדות המדינה. יחד אתו נעצרו, בין היתר, שותפו והנהג שלו. החשד הוא כי הם הונו משקיעים בכך ששכנעו אותם להשקיע במיזמי קריפטו, ולאחר שההשקעות בוצעו והמיזמים, מן הסתם, לא הניבו פרי – הם נעלמו עם הכסף.

על פי המשטרה, החשודים כבר הצליחו לגרוף לכיסם עשרות מיליוני שקלים. הם נחשדים בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פקודת מס הכנסה.

יצוין כי הבכיר בעולם הקריפטו ובעולם הכדורגל אף חשוד בביצוע עבירת מין. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו ב-11 יום.

בקבוצת הכדורגל קיבלו את הפרשה בתדהמה, לאחר ששמעו עליה מהתקשורת, ואומרים כי המעצרים והחקירה לא ישפיעו על פעילותה, נכון לעכשיו. לדבריהם, "ככל שידוע לנו, אין קשר בין החשדות לבין פעילות המועדון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים