מהתעשייה לאקדמיה: נתי אברהמי ינהל את מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי

אברהמי, שהיה מנכ"ל טלדור במשך קצת יותר מחמש שנים, עד להשלמת המיזוג שלה עם וואן, עובר למחב"א ומחליף את אודליה לבנון - שתפרוש בקרוב

נתי אברהמי, המנכ"ל החדש של מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי.

נתי אברהמי, עד לפני כמה חודשים מנכ"ל טלדור, עובר מהתעשייה לאקדמיה: הבוקר (ה') הודיע מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי (מחב"א) כי אברהמי מונה לעמוד בראשו, כמנכ"ל.

אברהמי פרש מתפקיד מנכ"ל טלדור בפברואר האחרון – קצת יותר מחמש שנים אחרי שנכנס אליו בדצמבר 2015. הוא עזב את החברה מיד לאחר השלמת תהליך המיזוג שלה לתוך וואן. לפני שהצטרף לטלדור אברהמי עבד ביעל מערכות מ-1993 ושימש כמנכ"ל שלה במשך 16 שנים. הוא הנדסאי מחשבים, בוגר מערך המחשבים של צה"ל ובעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים – כולם בהצטיינות.

מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי הוא עמותה ללא מטרות רווח, שנוסדה על ידי אוניברסיטאות המחקר בישראל במטרה ליצור פעילות סינרגטית בתחומים: תשתיות תקשורת ומחשוב, שירותי מידע דיגיטלי, יישומים ואפליקציות, וטכנולוגיות למידה. העמותה מספקת שירותים למוסדות להשכלה גבוהה.

אברהמי מחליף את אודליה לבנון, ששימשה כמנכ"לית בארבע השנים האחרונות ושהודיעה באחרונה על כוונתה לסיים את תפקידה. לפני כן שימשה לבנון בתפקידי ניהול בכירים במערכת הביטחון, בחברות ציבוריות ובמגזר הפרטי.

פרופ' איל יניב, יו"ר מחב"א, ציין כי "אנחנו מתמקדים ביצירת יתרון לגודל בעולמות הטכנולוגיים, על מנת להשיג גמישות, התייעלות, איגום משאבים, חיסכון כספי ושימור ידע. אין לי ספק שהניסיון העשיר והמגוון של אברהמי בהובלת חדשנות טכנולוגית יאפשר למחב"א לספק ערך משמעותי למוסדות להשכלה גבוהה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי אנגלהרד

    נתי, כל הכבוד! בטוח שתצליח לקדם את מחב"א, ובכך לשפר את רמת המחקר, הלימוד והתעסוקה! ברכות!

אירועים קרובים