מנכ"ל טלדור נתי אברהמי – פורש מתפקידו

בעקבות רכישתה של טלדור על ידי וואן טכנולוגיות, עדי אייל ישמש כמנכ"ל החברה הממוזגת ● "גאה בהישגים הרבים של טלדור בשנים האחרונות, ומוסר לעדי אייל קבוצה מעולה", כתב אברהמי לעובדים

נתי אברהמי, המנכ"ל החדש של מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי.

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור – פורש מתפקידו.

בעקבות השלמת תהליך הרכישה של טלדור על ידי וואן טכנולוגיות, בראש החברה הממוזגת יעמוד עדי אייל, מנכ"ל וואן.

במכתב ששלח הבוקר (ג') לעובדים אודות סיום תפקידו, כתב אברהמי כי "עם השלמת תהליך המיזוג ולמען הצלחתו, נכון שהקבוצה הממוזגת תנוהל על ידי מנכ"ל אחד. אני גאה בהישגים הרבים של טלדור בשנים האחרונות, ומוסר לעדי אייל קבוצה מעולה, עם פתרונות מובילים ויכולות גבוהות ביותר, והכי חשוב – ציבור עובדים ועובדות מקצועי ומסור".

בנובמבר האחרון וואן טכנולוגיות רכשה את טלדור תמורת 250 מיליון שקל במזומן. החברה הממוזגת היא בעלת מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקל, וכ-6,500 עובדים, מה שהפך אותה לאחד משני הגופים הגדולים בענף ה-IT המקומי.

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות. צילום: חזי רגב, רגב ארט

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות. צילום: חזי רגב, רגב ארט צילום: חזי רגב, רגב ארט

לקראת הרכישה הוקמה וואן ייעודית, חברה בבעלות מלאה של וואן, וזו רכשה את כל מניותיה של טלדור, בדרך של "מיזוג משולש הופכי", על פיו טלדור תתמזג עם חברת היעד. כך, טלדור תהיה לחברה הממוזגת, ומיד לאחר המיזוג החברה תחזיק במלוא הון המניות, בדילול מלא – של טלדור. הרכישה הושלמה בראשית החודש.

טלדור היא מקבוצות האינטגרציה ושירותי ICT המובילות בישראל. היא מספקת ללקוחותיה פתרונות המשלבים חומרה, תוכנה, תשתיות ותקשורת, תוך אינטגרציה של מערכות ופיתוח כלים, מגוון של שירותי מומחי IT ומתן שירותים בשיטה של מיקור חוץ תפעולי, BPO. טלדור מתמחה גם במתן פתרונות ושירותים בתחום התקשורת, התשתיות ואבטחת מידע, טלפוניה, ענן, ותשתיות ופתרונות מקצה לקצה לדטה סנטרים, כמו גם אספקת שירותי תשתית ותקשורת במודל של שירותים מנוהלים.

וואן הוקמה ב-1973 וטלדור ב-1986. וואן טכנולוגיות תוכנה נסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. הכנסותיה השנתיות עמדו על כ-1.6 מיליארד שקלים.

אברהמי נכנס לתפקידו כמנכ"ל טלדור בדצמבר 2015. לפני כן עבד ביעל משנת 1993 ושימש מנכ"ל 16 שנים. הוא הנדסאי מחשבים, בוגר מערך המחשבים של צה"ל ובעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן ו-MBA במנהל עסקים – כולם בהצטיינות. 

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אברהמי כי "הבאתי את טלדור להתקדמות משמעותית בהיבט הטכנולוגי. בהיבט העסקי, הבאתי את טלדור להיות חברה למכירה עם שביעות הרצון של בעלי המניות. קידמתי את החברה בנושאים ספציפיים, וכעת, עם השלמת המיזוג, לא יכולים להיות לחברה אחת שני מנכ"לים. אז אני ממשיך הלאה".

"הכל פתוח, וגם אני פתוח", השיב אברהמי לשאלת אנשים ומחשבים מה יעשה בעתיד, "אני לא פוסל כל אפשרות: מעבודה בחברת IT, חברת שירותים, סטארט-אפ, או לעבור לצד של הלקוח. אגב, אני לא בטוח שאמשיך בעולם ה-IT, במסגרת התפקיד האחרון שלי עסקתי גם בפעילויות שאינן IT במהותן".

עדי אייל, מנכ"ל קבוצת וואן טכנולוגיות, הודה לאברהמי "על העבודה המעולה שעשה בשנים האחרונות ועל הובלת תהליך המיזוג מהצד של טלדור. אני מאחל לו הצלחה מקרב לב בהמשך דרכו. אני משוכנע שקבוצת וואן-טלדור המורחבת תמשיך להצליח ולגדול גם בשנים הקרובות".

אברהמי יקבל אות הוקרה מיוחד על תרומתו לקידום ענף ה-IT בישראל בטקס מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים, שייערך ב-9 במרץ הקרוב באולם איסט בתל אביב.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לא חבר של אבי

    @אבי פטיק נשאר לך קצת חום על הלשון ובשפתיים.. תנקה. זה לא יפה.

  2. אבי פטיק

    בהצלחה לנתי אברהמי , אדם חרוץ הגון ומיקצועי , ואני בטוח שיתרום עוד הרבה בתחום....

אירועים קרובים