אספרי הופכת למשווק רשמי של סיילספורס בישראל

אספרי מקבוצת אמן היא שותפה גלובלית של סיילספורס כבר מזה עשור, וכעת תהיה גם Reseller של ענקית ה-CRM בארץ, למגזר הממשלתי והציבורי

סער ברגיא, מייסד ומנכ"ל משותף, אספרי.

חברת אספרי (Asperii), מקבוצת אמן, שותפה גלובלית של סיילספורס (Salesforce) היא כעת המשווקת הרשמית של החברה בישראל למגזר הממשלתי והציבורי.

אספרי תהווה בית אחד עבור לקוחות מהמגזר הציבורי והממשלתי, לאפיון יישום ופיתוח של התהליכים העסקיים בארגון, באמצעות הפלטפורמה של סיילספורס. כפלטפורמת CRM המובילה בעולם, ובעידן שבו ניתן לשלוח ולקבל מידע באמצעים דיגיטליים שונים, Salesforce מספקת תצוגה וניהול מידע של 360° על הלקוח, החיונית להצלחת המהלכים הדיגיטליים של הארגון, תוך יצירת מערכת נתונים אחת.

הסינרגיה של אספרי עם סיילספורס, והשותפות הגלובלית במשך העשור האחרון, מאפשרות לה למנף את הידע שצברה בשוק הגלובלי, את המומחיות ואת יכולות הפיתוח על גבי הפלטפורמה, ולהציע ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות עסקיים מתוך היכרות והבנה עמוקה של צרכי המגזר הציבורי.

סער ברגיא, מייסד ומנכ"ל משותף של אספרי: "מעמדה של אספרי כ-Reseller רשמי של סיילספורס בישראל יאפשר להאיץ את השינוי הדיגיטלי של המגזר הציבורי ולספק פתרונות חדשניים ממוקדי לקוח לאזרחים ולציבור הרחב. כל זאת במטרה להשיג שירות לקוחות אחיד ואיכותי, תוך ניהול משאבים יעיל וחסכוני".

גיום עטיה, סמנכ"ל שותפים בסיילספורס ישראל: "אנו שמחים להרחיב את הנוכחות שלנו בישראל, כשאספרי לצידנו. אנו מצפים לעבודה המשותפת, על מנת לאפשר לחברות לספק חווית לקוח יוצאת מן הכלל ולהביא הצלחה למשק הישראלי יחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים