מלם תים שדרגה את תשתיות המחשוב במכללה הטכנולוגית באר שבע

בשדרוג התבצע באמצעות פתרון VxRail HCI מבית דל ● עלות ההפרויקט - שארך חצי שנה והסתיים באוקטובר 2021 - יותר משני מיליון שקל

יעקב דור, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע.

קבוצת ה-IT והטכנולוגיה מלם תים השלימה במכללה הטכנולוגית באר שבע פרויקט להחלפה ושדרוג של סביבת המחשוב, באמצעות פתרון שרתים ואיחסון אחוד, VxRail HCI מבית דל (Dell). עלות הפרויקט – מעל 2 מיליון שקל.

הפרוייקט, אשר מהווה פריצת דרך בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית באקדמיה, מקיף מעל 1,000 משתמשים, בהם סטודנטים ואנשי סגל. הוא כלל הקמה מחדש של סביבות השרתים, האחסון והתקשורת, וכן סביבת VDI (ר"ת Virtualization Desktop Infrastructure), ומשרת את משתמשי הקצה של המכללה, הנכנסים למערכת מרחוק.

במקביל, הוקם בקמפוס אתר גיבוי (DR Disaster Recovery), לטובת מערך הפרודקשן החדש של VxRail ולטובת יתר המערכות במכללה. את כל הסביבה עוטפת מערכת תקשורת חדשה, מבוססת סיסקו, הבנויה ממתגי ליבה ומתגי Access מהמתקדמים ביותר בשוק.

מדובר במערכת יעילה, חסכונית, מהירה וחדשנית, אשר מספקת ביצועים גבוהים יותר ומצעידה את המכללה קדימה.

"קידם את המכללה למערכת ממוחשבת עדכנית, חדשנית ומאובטחת יותר"

יעקב דור, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית באר שבע: "אנו שמחים על סיומו המוצלח של הפרוייקט, אשר ישמש את הסטודנטים שלנו, הלומדים במסלולי הנדסאים במגוון רחב של מגמות. שידרגנו את כל סביבת העבודה במכללה, מבחינת יכולות אחסון, מערכות גיבוי, מערכות פיתוח ומערכת גישה מרחוק, שמאפשרת לסטודנטים להתחבר מהבית למערכות המחשוב של המכללה, לרבות תוכנת AutoCAD בה משתמשים הסטודנטים שלנו. אין ספק שהשדרוג קידם את המכללה למערכת ממוחשבת עדכנית, חדשנית ומאובטחת הרבה יותר.  

הפרויקט התאפשר בזכות תקציבים ייעודיים לפרויקטי תשתית, שהגיעו מזרוע העבודה במשרד הכלכלה, במסגרת רפורמה בהשכלה הטכנולוגית אשר מוביל המשרד".

דור הוסיף כי "שדרוג מערכות המחשוב של המכללה והקמת חדר שרתים משני, יתנו מענה לסוגיות מקצועיות ופדגוגיות רבות, לטובת ציבור הסטודנטים. בנוסף, הם יתנו מענה להגדלה בקצב יישום נתונים שצמח מאוד בשנתיים האחרונות, וכן לביצוע תהליכים של איחוד נתונים ויכולת שחזור נתונים בצורה מהירה, במקרה של תקלות או אירועים משמעותיים".

דור סיכם באומרו כי "אנו מקיימים שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך שנים עם מלם תים, שמלווה את המכללה בפרויקטים רבים לשיפור ושדרוג תשתיות המכללה בעשור האחרון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוי ואבוי מסכנים.

    עוד קורבן ל: וי איכס ראייל

אירועים קרובים