"מערכי ה-IT החלו לתרום לשורת הרווח בארגונים"

כך אמר שלומי אביב, מנכ''ל VMware ישראל, אתמול (ב') באירוע שערך הסניף הישראלי של דל טכנולוגיות בשיתוף ענקית הווירטואליזציה ● אביב הוסיף כי "כיום מנמ''ר נמדד ונצפה כמי שמסוגל לתרום לארגון הכנסות"

שלומי אביב, מנכ''ל VMware ישראל.

"המנמ"ר חווה שינויים לא מעטים בשנה וחצי האחרונות. אחד החשובים שבהם הוא שהוא הפך להיות מאפשר לארגון – מאפשר את ההמשכיות העסקית ואת העבודה מרחוק שנכפתה בשל המגיפה. כך, מערכי ה-IT בארגונים הם לא רק מקור להוצאות: כיום מנמ"ר נמדד ונצפה כמי שמסוגל לתרום לארגון הכנסות. זה שינוי משמעותי", כך אמר שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל.

אביב דיבר באירוע שערך הסניף הישראלי של דל טכנולוגיות, בשיתוף ענקית הווירטואליזציה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') במועדון זאפה הרצליה, בהשתתפות לקוחות שתי החברות ושותפיהן העסקיים. האירוע נערך בסימן "המנמ"ר המחובר – להוביל את השינוי לעבר עתיד דיגיטלי".

לדברי אביב, "מבין שלל האתגרים, ניצב בראש אתגר המחסור בכוח אדם. בשוק המקומי חסרות כעשרים אלף משרות של מהנדסים טכנולוגיים, מפתחים ואנשי הגנת סייבר. מדובר במחסור חוצה שווקים, לא רק בהיי-טק. עם זה מתמודדים יום יום. אתגר זה ימשיך ללוות אותנו בשנים הקרובות ונדרש לו פתרון מהיר".

"המנמ"ר הפך להיות מאפשר לארגון את ההמשכיות העסקית בעידן הקורנה", אמר אביב. "המנמ"רים אפשרו יכולת עבודה היברידית – מרחוק, מהבית ומהמשרד. מערכי המחשוב בארגונים סיפקו תשתית רובסטית ומאובטחת – כולל התווך – לכל רכיב, כולל אלה שנמצאו בבית. זאת, לצד הקפדה על שמירה על חוויית משתמש טובה מאד, כך שהמשתמשים לא יחושו שאינם עובדים במשרד".

"על המנמ"רים להתחבר לאסטרטגיה העסקית ולהבין כי הם זרוע הביצוע שלה"

"שתי מילים מסמלות את המצב כיום", ציין אביב, "קצב – ומהירות. היעד של המנמ"ר כיום הוא לבחון כיצד הוא מתחבר לאסטרטגיה העסקית של הארגון ולהיות זרוע ביצוע שלה. רק מנמ"רים אשר ישכילו להתחבר לצד העסקי בארגונם הם אשר יובילו את השוק ויצליחו לייצר ערך מיידי. עליהם להתחבר לאסטרטגיה העסקית ולהבין כי הם זרוע הביצוע שלה. הצד העסקי מצפה לגמישות מירבית בלנסות דברים חדשים כל הזמן, ועל המנמ"ר להתאים את הארגון ולהיערך תוך כדי תנועה".

לדבריו, "כל ארגון היום 'סוחב' את הלגאסי שלו. אלא שכאשר רוצים לייצר מנועי צמיחה ולפתח מוצרים ושירותים חדשים, נדרשת לכך תשתית חדשה. היתרון שלנו הוא ביכולת לייצר ניצחון מהיר, ובמקביל לחבר את המוצר והשירות החדש לתשתיות האחסון והמחשוב הישנות".

העבודה ההיברידית – רילוקיישן בלא לצאת מהבית

"העבודה ההיברידית היא כאן והיא לא הולכת לשום מקום", אמר אביב. "בחודש אפריל 2020 סגרנו את משרדי החברה למשך שנה. עבדנו רק מהבית ועדיין המשכנו לפעול – ואף צמחנו. המודל הזה אפשר לעשות רילוקיישן בלא לצאת מהבית: יש קבוצות עובדים בישראל העובדים מול צוותים בסן חוזה או בהודו, והם עושים זאת בלי להזיז את המשפחה. ישנם מודלים מגוונים ומעניינים, והם ימשיכו לשרת אותנו בשנים קרובות. כל מנמ"ר צריך לבחון כיצד הוא מפיק מהם את המיטב. עבודה היברידית הינה מאתגרת לארגונים אבל היא הנורמלי החדש".

אביב סיים בהתייחסו לפיצול של החברה מ-דל, ואמר כי "הפיצול הוא מהלך פיננסי של מייקל דל. כחברה, נותרנו אגנוסטים לחומרה, לעננים. בגדול, דבר לא הולך להשתנות. עד היום היינו חברה עצמאית, וכך נעשה גם בהמשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים