עמית שחם, דירקטור פיתוח עסקי ב-אודיקס, נפטר בגיל 52

שחם נפטר בביתו שבתל-מונד ביום ו', ה-5 בנובמבר, והותיר אחריו אישה ושלושה ילדים ● מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה

עמית שחם ז"ל, דירקטור פיתוח עסקי בחברת הסייבר אודיקס.

עמית שחם, דירקטור פיתוח עסקי בחברת הסייבר אודיקס, נפטר בטרם עת בביתו שבתל-מונד ביום ו' ה-5 בנובמבר. שחם הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. שחם ז"ל היה בן 52 בלכתו.

שחם כיהן כדירקטור פיתוח עסקי של אודיקס באסיה ואירופה בשנתיים האחרונות, והוביל אותה להתרחבות בשווקים אלה. 

עמיתיו ספדו לו וסיפרו כי מונה לתפקיד בינואר 2020, אך באופן לא פורמלי התחיל "לחרוש את השטח" בדצמבר 2019, חודש לפני כן. עוד אמרו כי במסגרת תפקידו הצליח להביא הישגים משמעותיים לאודיקס ולענף הסייבר, והצליח לפתח תשתית עסקית מול חברות מובילות באסיה ואירופה ולעורר את סקרנותם ועניינן בטכנולוגיית ה-CDR להלבנת קבצים.

מאות ליוו את שחם ביום א', ה-7 בנובמבר, בדרכו האחרונה, בהלווייה שהתקיימה בבית העלמין האזורי לב השרון, הצמוד לעיר מגוריו. לצד בני המשפחה והחברים הגיעו רבים משוק מערכות המידע ואבטחת הסייבר, שהכירו את עמית ועבדו לצידו בעבר ובהווה.

"אני מסרב להאמין שעמית כבר לא יגיע למשרד"

מאודיקס נמסר: "כולנו המומים וכואבים את לכתו הפתאומית של עמית שחם. עמית היה אחד האנשים המסורים בחברה, מעבר למקצועיותו הבלתי מתפשרת עמית היה קודם כל אדם, מנצ', איכפתי, שחקן נשמה. אנו נפרדים ממנו היום בעצב רב ושולחים למשפחתו חיבוק ענק".

ד"ר אורן איתן, מנכ"ל אודיקס, ספד לעמית ואמר: "כולנו באודיקס מרכינים ראש עם לכתו הפתאומי של עמית שחם, דירקטור פיתוח עסקי בחברה. אני מסרב להאמין שעמית כבר לא יגיע למשרד, לא ישתתף בפגישות ולא יהיה נוכח. הלב מתקשה להשלים לדבר על עמית בלשון עבר. עמית, שחקן נשמה, מקצוען, דבק במשימותיו ובעל חוש הומור נדיר יחסר לכולנו".

יהי זכרו ברוך.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דודו גבע

    עמית, קשה לדבר בלשון עבר, עמית מיוחד במינו, רגיש, חרוץ , איש של אנשים. תמיד תהייה בלב כולנו. יהי זכרך ברוך.

  2. מרים

    סתם פתאום מת אדם יקר, כשברקע ידוע על ריגול באמצעות סייבר על אזרחים וכן ממשלות בעולם?

אירועים קרובים