פרסום ראשון

טופ מערכות רוכשת את השליטה ב-KCS במיליוני שקלים

KCS מפתחת פתרונות GRC - מערכות ממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציה, ו-QMS - מערכות ניהול איכות ● היא תתמזג בפעילות ה-GRC של אקשן בייס - מהחברות הבנות של טופ מערכות

מרימים כוסית: מימין - מיכאל ברלין, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות בטופ סולושינס; סיימון צ'ולסקי, מנכ"ל KCS; גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף בטופ מערכות; ואיל ברנע, מנכ"ל טופ סולושינס.

טופ מערכות הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את השליטה ב-KCS, שמפתחת פתרונות GRC – מערכות ממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציה, ופתרונות QMS – מערכות לניהול איכות. סכום הרכישה עומד על מיליוני שקלים. המיזוג יבוצע באמצעות אקשן בייס – חברה בשליטתה של טופ מערכות. פעילות ה-GRC של אקשן בייס תמוזג לתוך הפעילות של KCS בתחום זה. סיימון צ'ולסקי יישאר מנכ"ל KCS. באקשן בייס מדגישים כי פעילותה בשאר התחומים תישאר במתכונתה הקיימת.

KCS מפתחת ומיישמת את GRC Generica – מערכת תשתיתית לפתרונות תאימות ברגולציה ובקרה. יש לחברה לקוחות במגוון ענפים: ממשלה, בנקאות, פיננסים, גופי תעשייה ועוד. טופ סולושינס, חברה בת של טופ מערכות, שמחזיקה באקשן בייס, פיתחה ומיישמת את AB4GRC – פלטפורמה לניהול GRC, כולל ניהול סיכונים, ביקורת פנים, ציות, SOX והגנת סייבר.

טופ מערכות מציעה פתרונות תוכנה לארגונים בענפי הבניה והנדל"ן, ניהול משובים, ציות ורגולציה, איכות וניהול נכסים. כמו כן, היא משווקת ומיישמת את מערכות ERP, בהן SAP Business One ,Oracle Agile ו-PLM Cloud NetSuite. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב ועל לקוחותיה נמנים מעל 2,000 ארגונים וחברות בתחומי התעשייה, ההנדסה, התשתיות, התקשורת, הבנקאות, הפיננסים, הביטחון, ההיי-טק, הרפואה והמגזר הציבורי.

בחברה הרוכשת אומרים כי פתרונות שתי החברות משלימים האחד את השני, מה שאומר שהמיזוג יספק ללקוחות פתרונות מקיפים יותר. זאת, לצד הידע והניסיון שנצברו בטופ מערכות וב-KCS. על פי דירוג STKI, פתרונות ה-GRC של טופ מערכות ושל KCS מוצבים בקטגוריית Tier 1 בשוק הישראלי.

"היעד: לכבוש את השוק הבינלאומי"

לדברי צ'ולסקי, "החיבור בין הפתרונות שלנו ושל טופ מערכות הופך את החברה הממוזגת לבולטת בתחום ה-GRC. בשנים הקרובות, היעד המרכזי של החברה הוא לכבוש את השוק הבינלאומי בתחום זה, שעומד להכפיל את עצמו עד 2026".

איל ברנע, מנכ"ל טופ סולושינס, אמר כי "המיזוג בין פעילות KCS לזו שלנו בתחום ה-GRC מהווה סינרגיה בין שתי חברות שמתמחות בתחום מבוקש. מיזוג זה יאפשר לנו להתמקד בפתרונות ה-GRC, כמו גם בפתרונות ה-AB4Business שאנחנו מפתחים ומטמיעים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. היבא

    זה היה קורס מהנה ומוצלח בו זמנית. המורה הצליחה מאוד להשתתף ולהעביר את המידע בצורה נכונה ומוצלחת. היה לה הסגנון שלך שהצטיין עם כל התלמידים. היא תמיד הייתה להוטה להבין את החומרים בצורה ברורה ונכונה ובדרך מוצלחת אני מאחל לה תמיד להתקדם בכל תחומיה ​​המדעיים והמקצועיים כי מגיע לה את הציונים הכי גבוהים אלי תודה

אירועים קרובים