טיקטוקרים – מה הסיכוי לקבל בונוס של 35 אלף דולר לסרטון באינסטגרם?

הרשת החברתית שבבעלות פייסבוק ומארק צוקרברג מנסה לצוד יוצרי טיק טוק רווחיים ומציעה לטיקטוקים הפופולריים סכומי בונוס נכבדים, אם יביאו את התוכן שלהם אל שירות Reels שלה

מאמץ מאסיבי לקידומה. Reels של אינסטגרם.

קליפים קצרצרים הפכו בשנים האחרונות לגימיק שמציעות פלטפורמות חברתיות שונות. אבל מי שהביאה את הפורמט לחיינו הייתה טיקטוק (TikTok) שכבשה בסערה בעיקר את עולם הצעירים, עם התכונה המסוימת. כרגיל, אחרי ההצלחה הגיעו השיבוטים, כי כולם רצו לנגוס מאותה עוגה מתוקה של קטעי וידיאו קצרים מאוד, שעליהם מולבשת מוזיקה, ושהפכו לטרנד לוהט במיוחד.

גם אינסטגרם השיקה שיבוט, לכאורה, משלה לתכונה וכינתה אותו Reels, אבל למרות התחרות מאינסטגרם הענקית, טיקטוק המשיכה למשול בעולמות הקליפונים הפופיים ביד רמה. כעת אינסטה החליטה כנראה להפשיל שרוולים עוד יותר ולתת ל-Reels דחיפה שתקדם אותה להפוך למתחרה רצינית של טיקטוק מבית בייטדאנס (ByteDance) הסינית.

לצורך כך אינסטגרם מנסה לפתות יוצרים רווחיים מטיק-טוק באמצעות תשלום של עד 35,000 דולר לקליפון בודד(!).

כולם רוצים להצליח כמוה. טיקטוק.

כולם רוצים להצליח כמוה. טיקטוק. צילום: BigStock

צוקרברג: מיליארד דולר עד 2022

לפי מארק צוקרברג, מנכ"ל החברה האם של אינסטגרם, מטא-פייסבוק, עד 2022 יחולקו מיליארד דולר ליוצרי טיקטוק המצליחים שיפרסמו את תכניהם ב-Reels.

אינסטגרם הכריזה ביולי על יעד הבונוסים שלה ליוצרי קולנוע, מה שמכונה תכנית Reels Summer והחל מהחודש היא החלה ליישם אותה בהדרגה, ועל פי אזור גיאוגרפי.

אבל איך ייקבע התעריף פר-יוצר? כפי שהוסבר ביולי האחרון, הרשת החברתית מבוססת הוויז'ואלים תספק את הכסף בהתאם לביצועי היוצרים ב-Reels.

"במהלך תקופה זו (30 יום), אתה יכול לבחור את כל (סרטוני – ג"פ) ה-Reels שאתם רוצים שייספרו כדי להשיג את ההכנסה מהבונוס", הסבירו בחברה.

אם התלהבתם כי הטיקטוק שלכם די מצליח, הרי שאולי מוטב לצנן את ההתרגשות והתקוות – דיווח בנדון, הן בביזנס אינסיידר והן ב-TechCrunch, מצביע על כך שכדי שיוצר יקבל 35,000 דולר, ה-Reels שלו צריכים ללקט 58.31 מיליון צפיות בחודש. יוצרים שלהם יהיה פחות רייטינג –  יקבלו פחות כסף.

יצוין כי גם יוטיוב (YouTube) וסנאפצ'ט (Snapchat) משלמות בונוסים ליוצרים מצליחים – שככל הנראה החלו את הצלחתם בטיקטוק – ומדובר על בונוסים של בין 10,000 ל-25,000 דולר מקסימום לפוסט, בהתאמה.

ועדיין, על אף הבונוסים המפתים, ייקח לשלוש המתחרות' אינסטגרם, יוטיוב וסנאפצ'ט' הרבה מאוד זמן ויידרשו מהן מאמצים כבירים כדי להצליח להצליח כמו טיקטוק. אבל הן לפחות מנסות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים