בינת תקשורת תשווק ותמכור את פתרונות סינופסיס בישראל

הפתרונות המתקדמים של סינופסיס - חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם עם הכנסות שנתיות של מעל 3.6 מיליארד דולר בשנה - מיועדים לבדיקת תוכנה ויישומים לתעשייה

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים.

בינת תקשורת, מהמובילות בין חברות האינטגרציה בישראל, תשווק ותפיץ בישראל את סינופסיס (Synopsys), חברת התוכנה מהגדולות והנחשבות בעולם.

בינת הודיעה השבוע (ד') על שיווק ומכירת מוצריה של סינופסיס העולמית – חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם עם הכנסות שנתיות של מעל 3.6 מיליארד דולר בשנה – ללקוחותיה השונים של בינת, שיאפשרו הטמעת בדיקות תקינות אבטחה ואיכות קוד במחזור חיי פיתוח התוכנה (SDLC).

ההתקשרות בין החברות תאפשר לבינת, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה סינופסיס, לייעל ולקצר תהליכים ולוחות זמנים עבור לקוחותיה, בין השאר על ידי הפעלת אימות של שבבים מורכבים יחד עם תוכנה, במהירות רבה יותר. הטכנולוגיה של סינופסיס מאפשרת למצוא באגים ברמת המערכת באופן מהיר ויעיל יותר, ולהריץ תוכנות ולאמת מערכות במהירות יוצאת דופן.

הטכנולוגיה של סינופסיס תספק ללקוחות בינת כלים ופתרונות שיאפשרו להן לסרוק את קוד האפליקציות שלהם, בין אם מדובר בקוד מקור או קוד פתוח, ולטפל בפגיעויות בשלב מוקדם מאוד בתהליך הפיתוח, באוטומציה מלאה, תוך צמצום עלויות, מזעור סיכונים, מקסימום פרודוקטיביות, ולעתים קרובות שינוי חשיבה והתנהגות של צוותי הפיתוח בארגון.

שמחים לעבוד עם ישראל: "מעצמה טכנולוגית ואומת הסטארט-אפים" 

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "בינת שמה דגש בשנים האחרונות על פיתוח יכולות וידע בתחום DevOps, אנו מובילים פרויקטים משמעותיים בתחום זה עבור גופים מסחריים, ביטחוניים וציבוריים ולראייה הוגדרנו גם השנה בסקר STKI-2021 כספק TIER1 בתחום. שיתוף הפעולה עם סינופסיס, מהמובילות בעולמות ה-Application Security Testing, יאפשר לבינת לתת שירות בדיקת תוכנה וקוד יעיל ומשופר יותר עבור הלקוחות. שיתוף פעולה זה מרחיב את סל הפתרונות של בינת בעולמות DevOps, אוטומציה והאפליקציות".

שלומי צרפתי, מנהל מכירות אזורי, סינופסיס: "החברה מתחזקת רשת שותפים ענפה ברחבי העולם, ואני שמח על כך שבינת הינה השותף איתו נטמיע את הפעילות בישראל, מעצמה טכנולוגית ואומת הסטארט-אפים. אנו מאמינים כי הבחירה בשותף העסקי הנכון ושילובו במערך המכירות של מגוון הכלים והשירותים שמציעה כיום סינופסיס תוסיף ערך רב עבור הלקוחות בהיבט של שירות מקומי ומתן פתרון כולל גם ברמת התשתיות ו-out tasking מלא לשירותי DevOps. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם בינת תקשורת יביא לתוצאות כבר בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים