מינט מדיה רוכשת את וואזימו בעשרות מיליוני דולרים

החברה הנרכשת פיתחה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת רכישת פרטי משתמשים באמצעות כלים מעולם התוכן הדיגיטלי ויצירת הכנסות מפרסום ● זו החברה מבוססת הטכנולוגיה הראשונה שמינט מדיה רוכשת

עובדי וואזימו.

רכישה כל ישראלית: מינט מדיה, שמפתחת פלטפורמה שמאפשרת ליצור ולהפיץ תכנים בתחום הספורט, הודיעה היום (ד') שהיא קונה את הסטארט-אפ וואזימו. סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם ההערכות בשוק הן כי מדובר בעשרות רבות של מיליוני דולרים.

וואזימו פיתחה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת רכישת פרטי משתמשים באמצעות כלים מעולם התוכן הדיגיטלי ויצירת הכנסות מפרסום. הטכנולוגיה שלה תוטמע במוצר המולטימדיה Voltax של מינט מדיה. בחברה הרוכשת אומרים כי שילוב שתי הטכנולוגיות יאפשר לבעלי אתרי התוכן להגדיל את קהלי היעד, הצפייה בתכנים והמעורבות של קהלי היעד בתוכן. כמו כן, נמסר, הם יוכלו לבצע אנליטיקות של דטה, להשיג הבנה עמוקה יותר של קהל המשתמשים שלהם ולהתאים פרסונלית תכנים ותחומי עניין, ללא שימוש בנתונים חיצוניים.

החברה הנרכשת הוקמה ב-2015 על ידי עודד רוזנבוים – המנכ"ל, בכיר לשעבר באיירון סורס, עדי דניאל, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואלדד שאלתיאל. היא פועלת בארצות הברית, באירופה ובמדינות נוספות. 42 העובדים שלה יצטרפו למשרדי מינט מדיה בתל אביב והחברה הממוזגת תמנה 450 עובדים. החברה הרוכשת הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד, המשמש כמנכ"ל החברה, גילי בימן ויובל לרום.

העסקה עם וואזימו היא הרכישה הראשונה ממוקדת הטכנולוגיה של מינט מדיה. עד כה רכשה החברה כמה אתרי תוכן, ובהם The Players Tribune ו-FanSided.

"אנחנו גאים שמצאנו טכנולוגיה חכמה בישראל"

פלד אמר כי "השותפים החדשים שלנו מוואזימו יחזקו באופן משמעותי את ההיצע שלנו ללקוחות, עם צוות בעל מומחיות בהגדלת קהלים וקמפיינים אפקטיביים באמצעות גישה המבוססת על דטה בזמן אמת. אנחנו גאים בכך שמצאנו טכנולוגיה חכמה כזאת פה, בבית, בישראל".

לדברי רוזנבוים, "שיתוף הפעולה שלנו עם מינט מדיה החל לפני כשנתיים, כאשר חלק מהמוצרים שלנו הוטמעו בטכנולוגיה שלה. ההתאמה בין החברות תוביל את החברה הממוזגת לצמיחה אקספוננציאלית. נמשיך להשקיע בטכנולוגיה ובפתרונות דטה כדי להבטיח שאנחנו והשותפים שלנו נהיה ערוכים היטב לעולם 'נטול העוגיות' ולתעשיית התוכן, המשתנה ללא הרף". הוא הוסיף כי הרכישה של וואזימו על ידי מינט מדיה היא חלק ממגמת המיזוג בין חברות ששוק המדיה עובר בשנים האחרונות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים