מי הישראלים שיציגו בכנס ערים חכמות בברצלונה?

מדינות, ערים, חברות ועוד יציגו השנה בכנס, שיתקיים בחודש הבא, באופן פיזי ● מי יגיעו מישראל?

לוגו כנס ותערוכת Smart City Expo בברצלונה

לאחר הפוגה של שנה, הכנס והתערוכה הבינלאומיים לערים חכמות, Smart City Expo, יתקיימו השנה באופן פיזי – במרכז הכנסים FIRA בברצלונה, בין התאריכים 16 ל-18 בנובמבר.

על פי תחזיות מארגני התערוכה, גם השנה מספר המבקרים יהיה גדול, בדומה לפעמים הקודמות. לדבריהם, מדובר בעוד הוכחה לחזרה לפעילות של הכלכלה העולמית, לאחר הסגרים של הקורונה. עיקר המבקרים יגיעו מאירופה ומאמריקה הלטינית.

הנציגים הישראליים

בראש המשלחת הישראלית יעמוד סרג'יו ויניצקי, המייצג בארץ את מרכז הכנסים FIRA ברצלונה. לדברי ויניצקי, במשלחת יהיו נציגים ממשרדי ממשלה, ראשי ערים, מנכ"לים ומנהלי מחלקות ברשויות המקומיות, וכן מתכנני ומפתחי ערים חכמות. כמו כן, יגיעו נציגים מארגוני מהנדסים ואדריכלים, יועצים, מנהלי תאגידים עירוניים ובכירים בחברות כגון מילגם, אוטומציה החדשה ומוריה. מערכת אנשים ומחשבים תסקר את האירוע.

בתערוכה הכללית יהיו ביתנים של כ-20 מדינות מאירופה ומאמריקה, ויציגו בה גם עיריות, חברות ענק כמו מיקרוסופט וסיסקו, וחברות פרטיות בינוניות וקטנות, עם מיטב החידושים של תחומי העיר החכמה והמוביליטי. מישראל צפויות להציג חברות כגון טונדו, וייסיגטס ואדסקי, וכן כמה חברות סטארט-אפ.

בין המציגים בביתן הישראלי בתערוכה תהיה נציגות של המכון לערים חכמות, בראשותה של ד"ר עדנה פשר. אנשי המכון נקטו ביוזמה שבמסגרתה הם מציעים לסטארט-אפים ישראליים שנציגיהם לא יכולים להגיע לכנס לייצג אותם בתערוכה, לייצר עבורם לידים ולאפשר להם לקשור קשרים עם גורמים שיתעניינו בפתרונות שלהם. זאת, תמורת עלות סמלית של 150 יורו לכל מיזם שיוצג בביתן של המכון. "זוהי המחויבות שלנו – לסייע לחברות ישראליות לפרוץ לשווקים חדשים במיזמים של חדשנות וערים חכמות", אמרה ד"ר פשר.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל אנג׳ל - מנהל פרוייקטי חדשנות במכון לערים חכמות

    הולכת להיות הצלחת שיא בתערוכה 💪 סטארטאפים בתחום הערים החכמות? הזדמנות פז אחרונה להצטרף אלינו לאירוע המוביל של השנה! [email protected]

אירועים קרובים