מדוע עובדי מיקור-חוץ בשע"מ הודרו מיום גיבוש של רשות המסים?

ברשות אומרים שמדובר בהוראה של החשב הכללי במשרד האוצר ● בוועד טוענים לאפליה לא הוגנת, וחלק מהעובדים החרימו את האירוע

יותר דיגיטציה. רשות המסים.

רשות המסים ערכה ביום א' האחרון יום גיבוש לעובדיה במכון וינגייט – וביניהם לעובדי שע"מ, הזרוע הטכנולוגית שלה. זאת, כאות הוקרה על העבודה המאומצת שלהם בתקופת הקורונה. אלא שעובדי מיקור-החוץ, שמגיעים מחברות שונות שמספקות כוח אדם לרשות, לא הוזמנו, בהם 30% מעובדי שע"מ, שהם עובדים חיצוניים. עובדה זו גרמה לזעם בקרב עובדי שע"מ, וחלק גדול מהם לא השתתף באירוע.

ברשות המסים תולים את אי ההזמנה של עובדי מיקור-החוץ ליום הגיבוש בהוראה של החשב הכללי במשרד האוצר. אלא שלדברי דורון דודו, יו"ר ועד עובדי שע"מ, "עובדים אלה התגייסו בתקופת הקורונה, 24/7, בדיוק כמו העובדים האחרים, שהם עובדי מדינה". הוא ציין ש-"האפליה הזאת מקוממת מאוד ולא הוגנת. הם חלק בלתי נפרד מכלל עובדי שע"מ ושותפים פעילים ומלאים לעשייה שלה מאז ומתמיד".

הוא הוסיף שהוא מודע למגבלות שקיימות, "אבל הייתי מצפה מהנהלת הרשות שתעשה קצת יותר כדי לדאוג לעובדי מיקור-החוץ, שהם חלק מאיתנו".

עוד העיר דודו שבהסכם השכר המתגבש יש דרישה להגדיל את מספר נותני השירותים, מה שיגדיל את התסכול והמרמור של כלל העובדים במקרים מעין אלה.

מרשות המסים נמסר בתגובה כי "ב-24 באוקטובר התקיים יום העובדת והעובד ברשות, בסימן הוקרה לעובדי הרשות על עבודתם המאומצת במהלך השנתיים האחרונות. בהתאם להוראות התכ"מ של החשב הכללי, נותני שירותים במקצועות המחשוב, המועסקים על ידי חברות פרטיות, לא היו רשאים להשתתף ביום זה. לצערנו, אף שהנהלת הרשות ניסתה לפעול למציאת פתרון שיאפשר את השתתפותם, הדבר לא הסתייע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים