בלעדי

גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink – פורש

רבינוביץ' פונה ליזמויות טכנולוגיות בארץ ובחו"ל ● תמיר גורן, היו"ר והבעלים של SQLink, חוזר לנהל בפועל את החברה

גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink. צילום: אפרת קופר

גלעד רבינוביץ', מנכ"ל SQLink, הודיע בסוף השבוע על החלטתו לסיים את התפקיד, לאחר שלוש שנים. תמיר גורן, הבעלים ויו"ר החברה, יחזור לנהל אותה.

במכתב ששיגר לעובדים כתב רבינוביץ': "לקחתי את החברה למקומות חדשים והכנסתי תחומי פעילות כמו סייבר, דיגיטל, אנליטיקה ומכללה למקצועות טכנולוגיים, תוך רכישת שתי חברות – זיגיט וג׳ינייס".

הוא הוסיף כי "בתקופת כהונתי דורגה SQLink בסקר של BDI, במשך שנתיים ברציפות, כחברה שהכי טוב לעבוד בה מקרב בתי התוכנה". לגבי השלב הבא בקריירה שלו כתב רבינוביץ': "אני נכנס בימים אלה ליזמויות עסקיות טכנולוגיות בארץ ובחו"ל".

"כולם מדברים דיגיטל, אבל רק מעטים עושים זאת"

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר רבינוביץ' כי "אני עוזב חברה חזקה עם אנשים טובים, מערך מכירות ומערך ארגוני חזקים ועם פוטנציאל גידול והתפתחות יוצאי דופן".

לדבריו, "יש לחברות בענף אתגר עצום – לענות על הביקושים ההולכים וגדלים לטרנספורמציה דיגיטלית ולתהליכי אוטומציה. כולם מדברים דיגיטל, אבל רק מעטים עושים זאת".
הוא הביע את דעתו שלפיה "על הממשלה וכל הגופים האחרים לעשות הרבה יותר ממה שהם עשו כדי למצוא פתרון לאתגר ההון האנושי".

רבינוביץ' הוא אחד המנהלים הוותיקים בענף. בטרם הצטרף ל-SQLink הוא ניהל חברה שעסקה בייעוץ טכנולוגי ועסקי, ולפני כן ניהל חברות כמו מלם, נטוויז'ן, DES והחברה לאוטונמציה. במסגרת הפעילות הציבורית שלו משמש רבינוביץי כיו"ר ועדת הטכנולוגיה של בנק מזרחי טפחות, והוא היה בעבר מנכ"ל מפלגת העבודה וחבר מועצת שוהם.

 

 

 

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יחזקאל

    בהצלחה לו אדם מאוד חביב ומשפחתי

  2. שי רוזוב

    בהצלחה בפעילותך החדשה בארץ ובחו"ל

אירועים קרובים