הילה חדד-חמלניק תמונה למנכ"לית משרד המדע והטכנולוגיה

חדד-חמלניק היא מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה, ששימשה בעבר במגוון תפקידים במגזר הציבורי, לרבות במפא"ת שבמשרד הביטחון ● היא תחליף את שי-לי שפיגלמן, שהודיעה על פרישתה בשבוע שעבר

צפויה להתמנות למנכ"לית משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. הילה חדד-חמלניק. צילום: רמי זרנגר

שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אורית פרקש הכהן, הודיעה היום (ה') על כוונתה למנות את הילה חדד-חמלניק למנכ"לית המשרד. חדד-חמלניק כיהנה בשנתיים האחרונות כסמנכ"לית אסטרטגיה וחדשנות בנתיבי ישראל. המינוי דורש את אישור הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה ואת אישור הממשלה.

חדד-חמלניק, תושבת היישוב כרמית שבנגב, תחליף את המנכ"לית הקודמת של המשרד, שי-לי שפיגלמן, שמונתה על ידי השר לשעבר יזהר שי והודיעה על פרישתה בשבוע שעבר. היא מביאה אתה לתפקיד ניסיון בן 12 שנים, רבות מהן בתפקידים במגזר הציבורי: חדד-חמלניק החלה את הקריירה שלה כקצינת חיל האוויר במפא"ת, שם היא שימשה כחברה בצוותי הפיתוח של כיפת ברזל וחץ 3. לאחר מכן היא עבדה במשרד התחבורה, כראשת מנהלת פרויקטי תשתיות לאומיות, שהיקפם התקציבי עומד על יותר 27 מיליארד שקלים. בשנתיים האחרונות היא שימשה, כאמור, כסמנכ"לית אסטרטגיה וחדשנות בנתיבי ישראל.

המנכ"לית החדשה היא בוגרת מסלול צוערים לשירות המדינה ומחזיקה בארבעה תארים, בין היתר מהנדסת חלל ואווירונאוטיקה בהצטיינות מהטכניון, תואר שני בלימודי דיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית וממשל מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

השרה פרקש הכהן אמרה כי "ניסיונה העשיר של חדד-חמלניק במגזר הציבורי, לצד הידע הנרחב והניסיון שלה בתחומי החדשנות, הטכנולוגיה והחלל יסייעו לה לקדם ולהוביל לצדי את המשרד, תוך קידום תוכניותיי ומדיניות משרדי להמשך ביסוס ישראל כמעצמה בתחומים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים