גלילאו טק מתמזגת עם דור טכנולוגיות ו-CyberIL

העסקה תתבצע תמורת 5.5 מיליון שקלים והשקעה של 20% ממניות גלילאו לאורן בחרי, בעל השליטה בדור טכנולוגיות וב-CyberIL ● המיזוג ייצור אינטגרטור אחד שמתמחה בעולמות הערים החכמות, הפינטק, הסייבר, ה-IT וה-OT

אורן בחרי, יו"ר הדירקטוריון של החברה המאוחדת גלילאו טק - דור טכנולוגיות - CyberIL. צילום: יח"צ

מיזוג משולש בהיי-טק הישראלי: גלילאו טק, שפועלת בעולמות הערים החכמות והפינטק, הודיעה היום (ב') כי היא תמזג אליה את החברות דור טכנולוגיות ו-CyberIL. סכום העסקה עומד על 5.5 מיליון שקלים בתוספת 20% ממניות גלילאו שאותן היא תקצה לאורן בחרי, בעל השליטה בשתי החברות המתמזגות אליה. העסקה כוללת הקצאת מניות נוספת, בכפוף לשווי עתידי, והיא מגלמת שווי נוכחי של מעל 40 מיליון שקלים.

עוד במסגרת העסקה, בחרי ימונה ליו"ר דירקטוריון החברה המאוחדת, ויוביל את פיתוח האסטרטגיה העסקית וקידום מיזמים ושותפויות בה לצד המנכ"ל, שלומי טופז, שערב העסקה החזיק בכ-30% מהמניות של גלילאו טק. לבחרי תהיה הזכות למנות דירקטור נוסף בדירקטוריון החברה, וזאת כל עוד יחזיק לפחות 10% מהון המניות שלה. לטופז, שהוביל את עסקת המיזוג, ישולמו עד שני מיליון שקלים ויינתנו 800 אלף אופציות לא סחירות למימוש למניות גלילאו.

דור טכנולוגיות מתמחה בתכנון, ניהול ואינטגרציה של פרויקטים טכנולוגיים מורכבים רב תחומיים, מרובי משתמשים ומערכות. CyberIL מספקת פתרונות לשיפור רמת אבטחת המידע בארגונים. שתי החברות מבצעות ניהול ותכנון פרויקטים, אינטגרציה ופריסה של מערכות טכנולוגיות רב תחומיות, ומבצעות פרויקטים בתחומים הביטחוני, הצבאי, הממשלתי והעסקי. הן משמשות כאינטגרטור של פורסקאוט העולמית לפתרונות הגנה למערכות IT, טכנולוגיות תפעוליות (OT) ואינטרנט של הדברים.

ההכנסות המצרפיות ל-2020 של שלוש החברות שירכיבו את החברה הממוזגת עומדות על 41 מיליון שקלים. הן מעסיקות יחדיו כ-120 עובדים, לרבות מהנדסים, מנתחי מערכות, מומחי סייבר, מומחים טכנולוגיים ואנשי מקצוע בכירים, חלקם בעלי סיווג ביטחוני מיוחד.

"נבחן עוד רכישות"

טופז מסר כי "הסכם המיזוג עם דור טכנולוגיות ו-CyberIL מהווה מימוש של האסטרטגיה העסקית שלנו להרחבת הפורטפוליו הטכנולוגי לתחומי האינטגרציה המורכבת והסייבר. לחברות אלה ניסיון נרחב במימוש פרויקטים טכנולוגיים. בכוונתנו לממש סינרגיה ומכירות צולבות בין הטכנולוגיות והמוצרים של גלילאו טק ושל החברות המתמזגות. עבור כלל החברות מדובר בקפיצת מדרגה בפעילות העסקית, ונבחן המשך צמיחה באמצעות רכישות".

לדברי בחרי, "המיזוג יאפשר לנו לבנות יחד חברה ישראלית חזקה בתחומי האינטגרציה המורכבת והסייבר, שצפויה לצמוח במהירות ומכוונת ליעד מכירות גדול מהותית, בשווקים מקומיים וגלובליים. נמקד את הפעילות בלקוחות קיימים וחדשים, לרבות יציאה לחו"ל עם הטכנולוגיות המשותפות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים