ניב רז מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של VMware ישראל

רז החליף את אבי יושעי, שמונה לסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות במיקרוסופט ישראל ● בשלוש השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של הראל ביטוח ופיננסים, ומאחוריו גם תפקידי ארכיטקט ראשי בחברת הביטוח וארכיטקט פתרונות ביבמ

ניב רז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של VMware ישראל.

ניב רז מונה באחרונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות של VMware ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא מחליף בתפקיד את אבי יושעי, שמונה באפריל השנה לסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות במיקרוסופט ישראל.

רז, בן 39, הוא בעל ניסיון של שני עשורים בתעשיית ההיי-טק הישראלית. בשלוש השנים האחרונות הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של הראל ביטוח ופיננסים. בטרם תפקידו זה הוא היה ארכיטקט ראשי בחברת הביטוח ולפני כן – ארכיטקט פתרונות ביבמ ישראל. רז הוא בעל תואר ראשון מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני במשפט ממכללת נתניה.

לדבריו, "VMware מעניקה לחברות את היכולת לגדול, לנהל ולהתפתח עסקית, ולעשות זאת מדי יום. היא מאפשרת לחברות להתמודד עם האתגרים הטכנולוגיים הרבים והמשתנים הניצבים מולן. עם הצטרפותי, אני לוקח חלק בהתפתחות הטכנולוגית שהחברה מובילה בישראל ובחו"ל".

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, ציין כי "רז הוא מנהיג טכנולוגי מוביל בעל ניסיון עשיר, רקע רחב וכישורים בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות. הצטרפותו לסניף המקומי תביא למקסום השירות המקצועי שאנחנו מעניקים ללקוחותינו בעת שהם חווים את השינוי הדיגיטלי, בייחוד בתקופה מאתגרת כמו זו שעוברת כעת על ישראל ועל העולם כולו. רז הוכיח בתפקידיו הקודמים הבנה עמוקה ומחויבות להנגשה והתאמה של טכנולוגיה לצרכים העסקיים של הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים