בניוף: "מנכ"לים הופתעו מהרצון של עובדים להמשיך לעבוד מהבית"

"אנחנו רואים מספר קטן מאוד של עובדים שחוזרים למשרדים, כי העובדים פרודוקטיביים מאוד מהבית ויכולים להיות מוצלחים מכל מקום", אמר מנכ"ל סיילספורס ● החברה סיימה רבעון שני ומחצית ראשונה של השנה הכספית עם תוצאות מעורבות

מארק בניוף, מנכ"ל סיילספורס. צילום: נחמה אלמוג

ראיון שנתן אתמול (ד') מארק בניוף, מבכירי ענף ההיי-טק בעולם, מהווה עוד אינדיקציה לכך שהעבודה מהבית כאן כדי להישאר גם בעידן שאחרי סגרי הקורונה. מנכ"ל סיילספורס אמר בראיון ל-NBC שעמיתים שלו הופתעו מהרצון של עובדים להמשיך לעבוד מהבית גם לאחר שהחברות שמעסיקות אותם החלו לחזור למשרדים. הראיון התקיים לאחר פרסום התוצאות העסקיות של חברת הענן, שמסכמת רבעון מעורב – עם עלייה דו ספרתית בהכנסות אך גם זינוק בהפסד הנקי.

לדברי בניוף, "הרבה דברים השתנו עבור הלקוחות שלנו בעולם החדש שנוצר, ואחד מהם הוא החזרה לעבודה. תופעה שאני רואה שקורית בכל העולם היא שמספר העובדים שחוזרים לעבודה מהמשרדים קטן מכפי שהמנכ"לים ציפו. רואים מספר קטן מאוד של עובדים שחוזרים למשרדים, כי העובדים פרודוקטיביים מאוד מהבית. הם יכולים לבצע את העבודה שלהם מהבית. הם יכולים להיות מוצלחים מכל מקום. זה מדהים".

הכול בגלל המס

הדו"חות הכספיים של סיילספורס מראים שהיא סיימה את הרבעון השני של השנה הכספית 2022 שלה עם צמיחה של 23.1% בהכנסות ל-6.3 מיליארד דולר, אך מעבר מהחזר מס של 1.8 מיליארד דולר לחבות מס של 2.1 מיליארד פגעה ברווח הנקי, שצנח בכ-80% ל-535 מיליון. הרווח למניה צלל ב-80.4% ל-56 סנט. חלוקה לסעיפים מעלה שההכנסות ממנויים ושירותי תמיכה רשמו עלייה של 22.2% ל-5.9 מיליארד דולר ומכירות השירותים צמחו ב-37% ועמדו על 426 מיליון. ההוצאות הכלליות גדלו ב-20.8% לשישה מיליארד דולר.

ההוצאות הגולמיות הרבעוניות רשמו עלייה של 23% ל-1.6 מיליארד דולר, הרווח הגולמי גדל ב-23.1% ל-4.7 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 74.56%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-20% ל-4.4 מיליארד דולר והרווח זינק ב-86.5% ל-332 מיליון.

לצד הדו"חות הרבעוניים פרסמה סיילספורס את התוצאות שלה למחצית הראשונה של השנה הכספית. בתקופה זו גדלו הוצאות החברה ב-16.4% ל-11.6 מיליארד דולר וההכנסות זינקו ב-22.8% ל-12.3 מיליארד. הרווח התפעולי זינק ביותר מפי 18 ל-686 מיליון דולר, אך הרווח הנקי צנח ב-55.9% למיליארד דולר – גם כאן בגלל מעבר מהחזר מס, במקרה זה של 1.84 מיליארד דולר, לחבות מס – של 426 מיליון.

בניוף אמר כי "הצגנו רבעון מדהים, החמישי ברציפות, משום שממשלות וחברות ממשיכות לזרז את המעבר שלהן לפעילות דיגיטלית. על רקע זה היו לנו ביצועים טובים מאי פעם, עם מומנטום מדהים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים