"למנהלי האבטחה תפקיד חשוב באימוץ הענן בארגונים"

כך אמר הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS בישראל, באירוע לרגל השקת קהילה חדשה למנהלי אבטחת המידע

הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS בישראל. צילום: ניב קנטור

"העולם עובר לענן בקצב מואץ, ועם ההקמה של תשתיות ענן מקומיות, ארגונים נוספים מצטרפים לענן בקצב מהיר. לכם, מנהלי אבטחת המידע, תפקיד מכריע במעבר של מגזר האנטרפרייז הישראלי לאמץ את טכנולוגיות הענן", כך אמר הראל יפהר, מנהל הפעילות של AWS בישראל.

יפהר דיבר בפתחו של אירוע CISO Circle, שהושקה בו קהילה חדשה למנהלי אבטחת מידע בענן. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') באולם ריברסייד בתל אביב, בהשתתפות מנהלי אבטחה במשק הישראלי. להקמת הקהילה שותפות סיסקו, טרנד מיקרו, רדוור, F5 וצ'ק פוינט.

הקהילה החדשה, ציין יפהר, "מיועדת לתמוך בטרנספורמציה הדיגיטלית שעוברים ארגוני אנטרפרייז וארגונים מהמגזר הציבורי בישראל. הקהילה תשמש להעברת ידע וניסיון עולמיים בתחומי אבטחת המידע למקבלי ההחלטות בתחום". לדבריו, "הקהילה תאגד מנהלי אבטחת מידע מארגוני אנטרפרייז והמגזר הציבורי במגוון תחומים: בנקאות, ביטוח, פיננסים, בריאות, היי-טק, פארמה, קמעונאות, מסחר ושירותים, משרדי ממשלה והאקדמיה".

"נמשיך להביא לכם במסגרת הקהילה החדשה את הידע המעודכן ביותר, את הניסיון העשיר שלנו ושל שותפינו מישראל ומהעולם", סיכם יפהר.

שהאבטחה לא תיגרר מאחור

ג'וני פישביין, מנהל אבטחת מידע גלובלי, צ'ק פוינט, אמר כי "המעבר לענן הוא מציאות, וצריך למצוא את הדרך כדי שאבטחת המידע הארגונית תהיה חלק מהמציאות הזו, ולא שהאבטחה תיגרר מאחור. נדרש למצוא את הדרך כדי שמנהלי האבטחה וצוותי אבטחת המידע בארגון יהיו גורם המאפשר את המעבר לענן". לדבריו, "אם לפני 15 שנים שיתוף לא היה נפוץ בין ארגונים בעולמות אבטחת המידע, הרי שכיום, הדרך של מנהל אבטחת המידע ואנשיו לבצע קפיצה משמעותית קדימה היא באמצעות שיתופי פעולה, כגון פורומים דוגמת הקהילה החדשה, שיתוף של Best Practices ושיתוף של ידע חוצה-ארגונים". פישביין סיים בציינו כי "ההקמה של הקהילה תסייע לארגונים לעבור את המסע הזה לענן יחדיו, תוך שיתוף גורמים מובילים בתעשייה. בדרך זו נביא לאבטחה טובה, יעילה ובמהירות רבה יותר".

ג'וני פישביין, מנהל אבטחת מידע גלובלי, צ'ק פוינט. צילום: ניב קנטור

ג'וני פישביין, מנהל אבטחת מידע גלובלי, צ'ק פוינט. צילום: ניב קנטור

אבטחת מידע בענן – תרבות ארגונית

צורי תמם, ארכיטקט אבטחת מידע, AWS ישראל, הציג באירוע את תפיסת אבטחת המידע בענן – כתרבות ארגונית. לדבריו, "על מנהל האבטחה מוטל תפקיד חשוב: לאפשר לארגון לעבור לעולמות הדיגיטל והענן. בלא מעורבות פעילה של מנהל אבטחת המידע – תהליכים אלו לא יוכלו להתבצע. במסגרת הקהילה החדשה נשתף אתכם ב-Best Practices של התחום ונחשוף אתכם לידע עולמי". תמם סיכם באומרו, כי "המעבר לענן יכול לשמש הזדמנות לקפוץ מדרגה: לבנות את המערכות בצורה נכונה. התוצאה תביא לשיפור ביכולות אבטחת המידע הארגוניות, ותספק מוטיבציות כדי לצאת למסע מאובטח לענן. הקהילה החדשה תאפשר להמשיך להעביר ידע רב, הנוגע לענן ולסוגיות אבטחת המידע שלו. עם ההקמה של תשתיות הענן של AWS בישראל – זו העת של אנשי המקצוע להמשיך ולהעמיק באפשרויות שאנו מציעים, כדי לקבל תשתיות מחשוב מאובטחות בענן".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים