הבוקר יפתח כנס המשתמשים של SoftwareAG

אנשי מיחשוב מ-70 ארצות ימלאו את מרכז הכנסים של מיאמי כדי לקחת חלק ב-Innovation 2008, ששיאו יהיה מחר (ג'), עם נאומו של מנכ"ל החברה, קארל היינץ-שטרייביך ● מרצה מפתח נוסף יהיה ד"ר פיטר קרפיק, מנהל המוצרים הראשי של החברה

03/11/2008 16:14

SoftwareAG הגרמנית תפתח הבוקר (ב') את כנס המשתמשים הבינלאומי שלה, שייערך במיאמי שבפלורידה. חברת התוכנה פועלת בלא פחות מ-70 ארצות, מהן יגיעו משתתפי הכנס, המכונה Innovation 2008, כשמו של אחד מארבעת ערכיה של החברה: חדשנות, גמישות, שותפות ורכישות. התוצאות העסקיות אכן מאששות את הצלחתה של SoftwareAG, בסיימה את הרבעון האחרון שלה בעליה של 61% ברווחים ו-14% במחזור – גם בתנאי שוק סוערים.

קארל היינץ-שטרייביך, המנכ"ל, יעלה לבמה ביום ג' השבוע ויציג את מפת הדרכים ואת הסיבות להצלחת SoftwareAG ולקוחותיה שבחרו בפלטפורמות שלה, מול תחרות עזה של ענקי התוכנה העולמיים כיבמ ואורקל. מרצה מפתח נוסף יהיה ד"ר פיטר קרפיק, מנהל המוצרים הראשי (CPO), שהצטרף ל-SoftwareAG מסאפ, בה היה אחראי על פיתוח חלק מכובד של פלטפורמת NetWeaver שלה.

בשנה הבאה ימלאו לחברה 40 אביבים מאז נוסדה בדארמשטדט שבגרמניה, כשהיא מפתחת את בסיס הנתונים החדשני בזמנו, ADABAS, שהתבסס על Inverted Files למחשבי מיינפריים. פירוש ראשי התיבות של המוצר הם "בסיס נתונים מסתגל", או ADaptable DAta Base בלעז. כל זאת, לפני אורקל, לפני DB2 ולפני SQL. כיום, ADABAS נפוץ בקרב כחמישית מכלל 500 הארגונים הגלובליים בעולם. מאז, התוכנה של SoftwareAG מתחדשת ומותאמת למודלים החדשים של בסיסי הנתונים ולפלטפורמות מיחשוב נוספות, כשהיא שומרת על מובילות בסיס הנתונים שלה כמתאים ביותר לעיבודי תנועות (טרנזקציות). כך, הוא בולט במגזרי הבנקאות, התקשורת ועוד.

החברה רואה עצמה כיום כגדולה בחברות התוכנה העצמאיות לאספקת כלי תשתית תוכנה עסקית, והיא מציעה ארבעה קווי מוצר: ADABAS – לשיפור היצרנות, עם פלטפורמת ניהול הנתונים המקיפה שלה; CentraSite – פלטפורמת Governance SOA, לפיתוח מהיר של שירותי רשת; Natural – שפת דור רביעי שהיתה חלוצה בזמנה, וכיום משמשת כפלטפורמה לפיתוח מהיר של יישומים ארגוניים (פועלת בסביבות ג'אווה ודוט.נט); ו-webMethods – חבילת מוצרים לניהול SOA. כל ארבע הפלטפורמות מציבות את SoftwareAG כאחת החברות הבולטות ביותר כיום בתחום המודרניזציה של תשתיות תוכנת המיחשוב, כלומר שימוש במערכות קיימות ושיפורן, במקום להשקיע סכומים אדירים בפיתוח מערכות על פלטפורמות חדשות. בימים אלה של מיתון עולמי, אין מסר טוב מזה להנהלה הבכירה של הארגונים הגדולים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים