הסייבר הישראלי ממשיך לרתוח: טרנסמיט סקיוריטי גייסה 543 מיליון דולר

החברה של מיקי בודאי, ממייסדי טראסטיר ואימפרבה, מציעה זיהוי ביומטרי, שמבטל את הצורך בסיסמאות ● מדובר בגיוס הגדול ביותר של חברת סייבר בסבב A, והוא בוצע לפי שווי של 2.2 מיליארד דולר ● טרנסמיט צפויה להכפיל את מספר העובדים שלה עד סוף השנה

מיקי בודאי, ממייסדי ומנכ"ל טרנסמיט סקיוריטי. צילום: עומרי אראל

גיוס ענק לטרנסמיט סקיוריטי: החברה, שפועלת בתחום ניהול הזהויות, הודיעה היום (ב') שהיא השלימה סבב גיוס A בסכום של 543 מיליון דולר. מדובר בסבב הראשון הגדול ביותר של חברת סייבר, והוא בוצע על פי שווי של 2.2 מיליארד דולר. הובילו אותו הקרנות אינסייט פרטנרס וג'נרל אטלנטיק.

טרנסמיט סקיוריטי מציעה פתרונות לזיהוי משתמשים מבוססי אימות ביומטרי, שמבטלים את השימוש בסיסמאות. החברה נותנת מענה לכלל שלבי האימות – החל מתהליך ההתחברות לשירות וכלה במתן ההרשאות החכמות ללקוחות ולעובדים. בטרנסמיט אומרים שכך הם מסייעים לארגונים לשכלל את חוויית הלקוח, לשפר את יכולות האבטחה ולעמוד בדרישות השונות – במחיר זול יותר ובזמן קצר יותר מפתרונות הזיהוי המסורתיים.

החברה הוקמה ב-2014 על ידי מיקי בודאי, המנכ"ל שלה וממייסדי אימפרבה, וראקש לונקאר, הנשיא. השניים הקימו יחד ב-2006 את טראסטיר, שהציעה פלטפורמה להגנה מפני הונאות ונמכרה ליבמ ב-2013, ברכישה הגדולה ביותר שלה בעולם האבטחה. בודאי הוא אף ממייסדי אימפרבה. הטכנולוגיה של טרנסמיט משמשת ארגונים גדולים ברחבי העולם, לרבות שישה משבעת המוסדות הפיננסיים הגדולים בארצות הברית, בהם UBS וסנטנדר. כמו כן, על לקוחות החברה נמנים שתי החנויות הגדולות בארצות הברית ועוד שורת גופים פיננסיים, מותגים ונותני שירות דיגיטליים שפועלים באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית.

המטה של טרנסמיט ממוקם בתל אביב ובו מתקיימת מרבית פעילות המו"פ, כמו גם חלק מפעילות השיווק והמכירות. לחברה משרדים נוספים בארצות הברית, בריטניה, מקסיקו, ברזיל, אוסטרליה וגרמניה. כספי הגיוס ישמשו להאצת צמיחת החברה והרחבת הפעילות העסקית שלה על ידי חדירה לשווקים חדשים. לצד זאת, טרנסמיט, שמעסיקה כ-200 עובדים, מתוכם 110 בישראל, מתכננת להרחיב את מאמצי הגיוס ולהכפיל את מספר עובדיה עד סוף 2021.

בודאי אמר כי "אימות ללא סיסמה הוא הרבה יותר מרק גישה לחשבונות ולמידע או ביצוע רכישות. בזכות ביטול הסיסמאות, עסקים יכולים להפחית במיידית את הנטישה של סלי הקניות ולספק אבטחה טובה לנתונים האישיים של הלקוחות שלהם. הלקוחות שלנו, שמגיעים מתחומי הקמעונאות, הבנקאות, הפיננסים, הטלקומוניקציה והרכב, מבינים שהאופטימיזציה לאימות הזיהוי היא אתגר בשווי מיליוני דולרים". הוא ציין ש-"סבב הגיוס הנוכחי, שבו לקחו חלק שותפים מהשורה הראשונה, יאפשר לנו להרחיב משמעותית את הפעילות שלנו ולהמשיך להתפתח כדי להיפטר מהסיסמאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים