"הענן ההיברידי הוא שיניב את הערך העסקי הרב מהנתונים"

ארון ווייט, מנהל מכירות לאזור ישראל, טורקיה והמזרח התיכון, נוטניקס מצהיר, כי "הענן ההיברידי יהיה המגמה המובילה, כאשר רכיב מפתח בה הוא תשתיות הענן"

אארון ווייט, מנהל מכירות לאזור ישראל, טורקיה והמזרח התיכון, נוטניקס. צילום: ניב קנטור

"הנתונים הארגוניים הם המשאב החשוב ביותר. אתגר המנמ"ר הוא להשתמש בהם בצורה מושכלת, להגן עליהם ולנתח אותם כדי להפיק מהם יתרון עסקי, שיביא לקבלת החלטות מושכלת. העבודה בתצורת ענן היברידי היא שתעשה זאת בצורה המיטבית", כך אמר ארון ווייט, מנהל מכירות לאזור ישראל, טורקיה והמזרח התיכון, נוטניקס (Nutanix). ווייט התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת פורום C3, הנערך בסוף השבוע בדובאי.

לדבריו, "לצד אתגר הפקת הערך מהנתונים, המנמ"ר נדרש לאפשר עבודה מרחוק לעובדי הארגון. בשנה החולפת, האתגר הזה הועצם בשל מגיפת הקורונה, אבל הוא ימשיך להיות משימה חשובה גם לאחריה. אתגר נוסף הוא הדרישה להיות בעל IT אג'ילי, עם יכולת לפיתוח אפליקציות חדשות במהירות. עוד אתגרים הם חידוש התשתיות, צמצום הסיכונים והפחתת הוצאות התפעול של ה-IT".

"המנמ"רים פועלים ביותר מאשר רק צורה אחת", אמר ווייט, "זה לא שיש להם או דטה סנטר או שהם בענן, או שהם רק עם ענן אחד. הענן הפרטי, כמו גם זה הציבורי, הגיעו כיום למצב של בשלות טכנולוגית, והמנמ"רים רוצים לפעול בכל המצבים וליהנות מכלל העולמות, כדי של-IT תהיה את היכולת המירבית והמיטבית לענות לדרישות העסקיות המרובות של הארגון שלהם. לכן, המענה לכלל האתגרים הללו הוא במחשוב ענן היברידי".

המעבר לעבודה בתצורת ענן היברידי, ציין ווייט, "הוא המפתח להצלחה בעריכת טרנספורמציה דיגיטלית. בטרם זאת, המנמ"רים נדרשים להעריך את נכסי ה-IT שברשותם, לבחון האם הם גמישים דיים על מנת להעביר אותם לענן, לערוך בקרה, להגדיל את רמת אבטחת מידע, ומעל זאת, ליצור יכולת לממשל IT".

"הענן ההיברידי יהיה המגמה המובילה, כאשר רכיב מפתח בה הוא תשתיות הענן. זה הבסיס להקמתן בחצר הבית. כך, המנמ"ר מקבל תועלת תפעולית, עם יכולת לגמישות וזריזות באספקת שירותים, עם פישוט של המורכבות בניהול התשתיות, ועם שינוע של המידע הארגוני מהדטה סנטר לענן הציבורי ובחזרה, על בסיס ממשקי ניהול פשוטים".

"נוטניקס", אמר, "מעניקה לארגונים תשתיות IT עם מודל צריכה גמיש, אשר דומה לצורה שבה הם צורכים שירותים ומשאבים מהענן הציבורי, עם יכולת גידול. כך, אנו מספקים לארגונים את היתרונות של הענן עם מערכות מאוחדות, HCI, על תשתית מרכזית, תוך מימוש התפיסה של SD, 'מוגדר תוכנה', עם שילוב של בינה מלאכותית ולימוד מכונה. בדרך זו מתקבל ניהול יעיל וחכם. כך, אנו מסייעים למנמ"רים לבנות מחדש את תשתיות המחשוב שלהם, באופן המביא לצמצום העלויות של התפעול ולפישוט המורכבות, עם פלטפורמה לניהול יעיל ושקוף של האפליקציות, באמצעות מודל הנדמה לענן הבנוי באופן מודולרי".

"אנו מאמינים כי אנו מצויים במרכזה של אסטרטגיית הענן ההיברידי, או זו מרובת העננים", סיכם ווייט, "ועושים זאת במשולב עם רמה גבוהה יותר של אבטחת מידע, עם בקרת IT אמיתית, המניבה למנמ"רים החזר השקעה מהיר. המפתח להצלחה יהיה בהיקף האימוץ של הארגונים את מודל הענן ההיברידי. המסר שלי למנמ"רים הוא 'חפשו כיצד לחדש את הדטה סנטר שלכם, ועשו זאת באמצעות פלטפורמה שיכולה לנהל את הענן הפרטי ואת האפליקציות שבענן הציבורי, תוך פישוט המורכבות והעלאת רף אבטחת המידע'. החברה תמשיך להשקיע משאבים בסניף הישראלי, נגדיל את מצבת הלקוחות הארגוניים שלנו, שכבר כיום מונה מאות לקוחות מכלל מגזרי התעשייה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים