שי ורדי מונה לסמנכ"ל מערכות המידע של שופרסל

החברה מפצלת את תפקיד סמנכ"ל מערכות המידע ומשאבי האנוש ומי שכיהן בו עד כה, צביקה פישהימר, יהיה אחראי על תחום ה-HR, כמו גם ממונה על הרכש ● ורדי שימש בחמש שנים האחרונות כסמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט

שי ורדי, סמנכ"ל מערכות המידע הנכנס של שופרסל. צילום: פלי הנמר

שופרסל הודיעה היום (ד') כי היא ממנה את שי ורדי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט, לסמנכ"ל מערכות המידע שלה. הוא ייכנס לתפקיד ב-1 ביולי.

עם מהלך זה ממנה רשת הקמעונאות הגדולה סמנכ"ל ייעודי למערכות מידע בלבד, שכן עד כה היה לחברה סמנכ"ל אחד הן למערכות מידע והן למשאבי אנוש – צביקה פישהימר, שנשאר בשופרסל ויהיה אחראי על ה-HR, כמו גם ממונה על הרכש ומסייע בפרויקטים אסטרטגיים בחברה. נראה שבחברה מפצלים את התפקיד עקב ההתפתחויות הטכנולוגיות המשמעותיות בשנים האחרונות בעולם הקמעונאות, ו-ודאי תרמה לכך העלייה בקניות אונליין בתקופת הקורונה.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בישר לעובדי החברה על מינויו של ורדי ועל השינוי הארגוני במכתב ששלח להם. הוא ציין כי השינוי "מבוצע בהמשך ליישום התוכנית האסטרטגית של שופרסל כקבוצה קמעונאית מגוונת הפועלת בתחומי פעילות רבים, תוך קידום חדשנות".

חמש שנים בישראכרט, 10 שנים בבנק דיסקונט

פישהימר עבד בתחום מערכות המידע בשופרסל במשך יותר מ-20 שנים, בהן חמש שנים כעובד באגף מערכות המידע, 10 שנים כמנהלו ושש שנים בתפקידו האחרון.

ורדי הודיע על פרישתו מישראכרט בפברואר האחרון. הוא הצטרף לישראכרט ב-2016 והחליף כסמנכ"ל הטכנולוגיות את אל"מ (מיל') רונן זרצקי. לפני הצטרפותו לחברת האשראי הוא עבד במשך 10 שנים בבנק דיסקונט, מתוכן שלוש שנים כמנמ"ר. כמו כן, הוא היה מפקד יחידת יישומי המחשב במשטרה.

בין הפרויקטים הגדולים שהיו תחת אחריות ורדי בישראכרט נמצא פרויקט החלפת מערכת הליבה טמנוס. בסוף השנה שעברה החליטה הנהלת החברה לערוך שינויים בפרויקט, שעלותו נאמדה בין 67 ל-71 מיליון דולר, ולעבור לפיתוח עצמי של חלקים ממנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים