כריסטיאן קלר, HP: "ארגונים שהשהו את עדכון השרתים חוזרים לעשות זאת – וזה חשוב מאוד"

"כבר בסוף 2009 אפשר היה לראות התעוררות בשוק, וברבעון הראשון - אחרי שבתחילת 2009 הייתה ירידה של 15%-20% במכירות - התחלנו לראות כבר עליה מחודשת", אמר קלר, סגן נשיא לתחום השרתים הסטנדרטיים באזור EMEA ● קלר, שהגיע ארצה להשקת הדור השביעי של שרתי ה-Proliant, ציין, כי "זה לא חוכמה לעלות בחדות אחרי שנתיים קשות, אך עצם העובדה שהארגונים חזרו לשדרג, אומרת המון"

"ארגונים שהשהו את עדכון השרתים הסטנדרטיים שלהם, חוזרים לעשות זאת כעת – וזה חשוב מאוד", אמר כריסטיאן קלר, סגן נשיא לתחום השרתים הסטנדרטיים של HP באזור EMEA. קלר, שהגיע השבוע לביקור בארץ, אמר את הדברים במסיבת עיתונאים שערכה היום (ד') HP ישראל.

לדברי קלר, "שוק השרתים מושפע כיום מכמה תהליכים משמעותיים. הראשון הוא הצורך להתאושש מהמשבר הכלכלי הקשה שעבר שוק המחשוב בכלל בשנתיים האחרונות. "כבר בסוף 2009 אפשר היה לראות התעוררות בשוק, וברבעון הראשון – אחרי שבתחילת 2009 הייתה ירידה של 15%-20% במכירות – התחלנו לראות כבר עליה מחודשת. נכון שזה לא חוכמה גדולה לעלות בחדות אחרי שנתיים קשות כאלה, אבל עצם העובדה שהארגונים חזרו לשדרג, אומרת המון".

עלפי נתוני IDC, ציין קלר, HP שולטת בכ-50% משוק השרתים הסטנדרטיים בישראל. החברה, ציין, תצטרך לפעול באופן אגרסיבי בכמה מישורים כדי להגדיר את חלקה בשוק, כולל פנייה אל בסיס ההתקנות של החברות המתחרות. לדבריו, למרות שהשוק עבר שנתיים קשות, הוא עדיין רואה צמיחה גדולה אפשרית בשווקי המפתח השונים, כולל ישראל.

לפי קלר, יכולה HP להבטיח כיום החזר השקעה מהיר ביותר. "אנחנו משיקים כיום את הדור השביעי של שרתי ה-Proliant, שמאפשרים לבצע קונסולידציה עצומה של עשרות שרתים מדורות קודמים בתוך שרת אחד. החיסכון בחשמל ובמקום וההקלה על הניהול, מבטיחים את החזר ההשקעה המהיר. צריכת כוח היא אחד ממשתני המפתח עבור הלקוחות שלנו. אנחנו מציבים על הקצה העליון של הטכנולוגיה שאנחנו מציעים כיום עוד ועוד מאפיינים שיחסכו עוד כוח, ואפילו באופן מהותי", אמר.

לפי קלר, ל-HP יש עוד מטרה חשובה בתחום השרתים, והיא להפוך על פניו את המאזן בו רוב ההשקעה כיום הולך על תחזוקה ורק המיעוט – למתן שירותים. לדבריו, HP רוצה לאפשר לחברות לבצע התכנסות של מוצרים בתחום השרתים ובמקביל להפוך את השליטה בשרתים מרחוק לקלה עוד יותר. "אנחנו רוצים לשנות את הנוסחה ולאפשר לארגונים לתת יותר שירותים על חשבון תחזוקה. נעשה את זה על ידי כינוס השרתים השונים ותוך איחוד מרכזי הנתונים עם שאר רכיבי המערכת. למעשה, זוהי אג'נדת המפתח שלנו".

ישראל קציר, מנהל עסקי של תחום השרתים הסטנדרטיים ב-HP ישראל, הוסיף במסיבת העיתונאים, כי "המטרה שלנו היא לגדול יותר ממה שהשוק יגדל. ישראל היא שוק צומח. יש לנו את המתכון להצלחה. אנחנו מציעים לחברות גם תבניות מוכנות שיעזרו להם לבוא ולהתקין על השרתים הסטנדרטיים שלהם איזו מערכת שהם רוצים. אנחנו משקיעים המון בנושא החיסכון באנרגיה, והמוצרים שלנו תחרותיים בתחום הזה יותר משל האחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים