בכירים חדשים בדירקטוריון מטח: אהרון אהרון ושירין חאפי נאטור

אהרון כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל רשות החדשנות וחאפי נאטור מנהלת את בי"ס אורט הערבי למדעים ולהנדסה בלוד ● לפי הודעת המרכז, המינויים המשקפים את אבני היסוד של מטח – חדשנות, טכנולוגיה וחינוך

אהרון אהרון ושירין חאפי נאטור, מטרפים טריים לדירקטוריון מטח. צילום: יח"צ מעובד

מנכ"ל מטח, יוסי בידץ, ויו"ר מועצת המנהלים של המרכז, איציק דנציגר, הודיעו על צירופם של אהרון אהרון ושירין חאפי נאטור לדירקטוריון החברה. לדברי המרכז, מינויים אלו משקפים את אבני היסוד של מטח – חדשנות, טכנולוגיה וחינוך.

לשניים עשייה רבה ומכובדת בתחומים אלה –אהרון, מייסד סי-פרטו, אשר כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל רשות החדשנות, ובעבר כיהן כסגן נשיא טכנולוגיות חומרה ומנכ"ל מרכז הפיתוח של אפל בישראל, ניהל חברות טכנולוגיה מובילות כדוגמת קמרו וסיברידג', וכן היה בתפקידים בכירים בצורן וי.ב.מ. חאפי נאטור היא מנהלת בית ספר אורט הערבי למדעים ולהנדסה בלוד, בוגרת תכנית "מעוז" לפיתוח ורישות מנהיגים בכירים, וזוכת פרס "אבירות מרכז פרס לשלום לשנת 2021".

יו"ר המועצה דנציגר הסביר את הבחירה במנכ"ל רשות החדשנות שלעבר – שהודיע על התפטרותו ממנה בסוף אוגוסט האחרון – ואמר כי "אהרון מביא עימו לשולחן הדירקטוריון של מטח ניסיון מקצועי עשיר בכל צמתי ההיי-טק הישראלי, שצבר מתוקף תפקידיו במספר חברות טכנולוגיה מובילות, במגזר הציבורי ובטכניון (בעל תעודת הוראה, מרצה בטכניון, וכותב ספרי לימוד עצמי במטח בתחילת דרכו). אנו בטוחים שבאופן טבעי יתרום רבות לסביבת העבודה של מטח".

מעולמות החינוך המתקדמים מינוייה של חאפי נאטור משקף מספר מהפיכות והישגים, אליהם הגיעה מאז החלה ב-2009 את תפקידה כמנהלת בית הספר אורט בשכונת הרכבת בלוד, אז למדו בתיכון 150 תלמידים וכיום לומדים בו 1,300 תלמידים. שירין נבחרה בעבר כאחת משמונה צעירים ומשפיעים בעולם בקהילת Leaders, הכפופה לפורום הכלכלי העולמי וכן נכללה ברשימת הצעירים המבטיחים של עיתון דה-מרקר ואחת מ-50 האנשים המשפיעים בתחום החינוך של עיתון הארץ.

"אין לי ספק כי שירין, המפעילה שיטות חינוך חדשניות ויוצאות דופן אשר מביאות תלמידים להישגים בלתי רגילים, תביא עימה ערך מוסף של מנהיגות השטח החינוכית, לליבת העיסוק שלנו", הוסיף דנציגר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים