"שאל את המומחה": זומין מגייסת 52 מיליון דולר

הגיוס, בהובלת ג'נרל אטלנטיק, יאפשר לחברה להרחיב את מגוון המוצרים שלה על רקע האצת הביקוש לפתרונות שירות עצמי, ולחדור באופן אסטרטגי לשווקים חדשים

גל אורון, מייסד-שותף ומנכ"ל זומין. צילום: זומין

זומין (ZOOMIN), המפתחת פלטפורמת הנגשת וניתוח תוכן טכני, מודיעה היום (ג'), על גיוס של 52 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס C של החברה. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות האמריקאית General Atlantic ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners, Salesforce Ventures  ו-Viola Growth. הכסף שגויס יאפשר לחברה להרחיב את מגוון המוצרים שלה על רקע האצת הביקוש לפתרונות שירות עצמי, ולחדור באופן אסטרטגי לשווקים חדשים.

הגיוס הנוכחי מגיע כארבעה חודשים לאחר הגיוס האחרון, וזאת על רקע דרישה מואצת של תאגידים וחברות למנף את הידע הטכני הקיים בארגון על מנת ליצור בידול מוצרי ועסקי ולשפר את חוויית הלקוח על בסיס הכמויות האדירות של תוכן טכני שייצרו לאורך השנים, כגון מדריכי משתמש, מאמרי ידע, חומרי הדרכה ופורומים, אשר נועדו לסייע ללקוחותיהם בשלבים השונים של מסע הלקוח. הפלטפורמה שפיתחה זומין, אשר נמצאת בשימוש על ידי ענקיות כמו דל, מסטרקארד ו-McAfee, מעבדת כמויות גדולות של תכנים טכניים מכל מקור אפשרי בחברה, ומסייעת ללקוחות הקצה לקבל תשובות מותאמות אישית בכל נקודות הקצה שבהן הלקוח פוגש את החברה – פורטל הבית, אתר התמיכה, מוקד שירות הלקוחות ואף במוצר עצמו, תוך הפקה אוטומטית של תובנות והמלצות על בסיס ניתוח דפוסי צריכת התוכן והתנהגות משתמשי הקצה. החברה מתכננת להשתמש בכספים שגייסה להרחבת היצע המוצרים ולהעמקת הפעילות באירופה ובאסיה.

בשנת 2020 הכפילה החברה את מספר הלקוחות החדשים בהשוואה לשנת 2019 וראתה עלייה של יותר מ-300% בהיקף השימוש במוצריה, תוך הנגשת יותר מ-55 מיליון תשובות טכניות ברחבי העולם בשנה החולפת. צמיחה זו משתלבת היטב בהכפלת הביקוש  לאימוץ שירות לקוחות דיגיטלי בין 2019 ל-2020 ובתחזיות, שלפיהן כ-60% מהעסקים צפויים ליישם פורטלים לשירות עצמי במהלך 18 החודשים הקרובים, כדי לתת מענה לדרישת משתמשי הקצה למצוא מידע באופן עצמאי, דרישה המהווה כיום כ-70% מתעבורת האינטרנט הכוללת של תאגידים עם לקוחותיהם.

"ההשקעה מעידה על הביקוש הגובר בקרב חברות בכל הענפים – החל מחומרה ותוכנה ועד לשירותי בריאות, פיננסים ואף מזון מהיר. כל אלה ועוד רוצים לספק חוויית ידע מוצר אינטואיטיבית וחלקה ללקוחות הקצה שלהם", אמר גל אורון, מייסד-שותף ומנכ"ל זומין. "אנו מצפים להמשיך בתנופת המכירות שאנו חווים ולשפר באופן דרמטי את חוויית הנגשת הידע, שהיא למעשה היום הממשק הכי חשוב ויום-יומי של כל חברה עם משתמשי הקצה שלה".

זומין נוסדה ב-2016 על ידי גל אורון, ג'ו גלב וחנן זלצמן. החברה פיתחה פלטפורמה לתזמור ידע, השואבת מידע על מוצרים מכל המקורות הזמינים בארגון ומספקת תשובות מותאמות אישית לכל משתמש, בכל מקום שהוא זקוק לו, תוך חוויה אינטואיטיבית בשירות עצמי. חוויה זו מעמיקה את השימוש במוצרים, מונעת נטישה ותסכול ומפחיתה את הנטל על שירות הלקוחות. באמצעות ניתוח המופעל על ידי למידה ממוחשבת, הפלטפורמה מספקת תובנות אשר מנחות את קבלת ההחלטות ברחבי הארגון. החברה גייסה עד כה 73 מיליון דולר, ומועסקים בה כ-100 עובדים בשלושה משרדים – תל אביב, ניו יורק ולונדון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים