וונדר-נט השיקה גרסה חדשה של מערכת חתימה אלקטרונית לענף הפיננסיים

הגרסה מאפשרת, בין היתר, לייעל את תהליכי החתימה על מסמכי הצטרפות והעברה של קופות גמל, ביטוחי חיים, פנסיה וקרנות השתלמות ● יקי גרוסמן, מנכ"ל וונדר-נט: "הגרסה נותנת מענה מקיף לדרישות השוק, שהועלו על ידי המשווקים המשתמשים במערכת"

וונדר-נט (WonderNet) השיקה גרסה חדשה של מערכת חתימה אלקטרונית המיועדת לענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח. הגרסה החדשה מאפשרת לייעל את תהליכי החתימה על מסמכי הצטרפות והעברה של קופות גמל, ביטוחי חיים, פנסיה וקרנות השתלמות, וכן לקלוט את אישורי המעסיק על מסמכי ההצטרפות האלקטרוניים.

בגרסה ניתן לעבוד גם באופן מקוון, והיא כוללת גישה באמצעות האינטרנט לפורטל מעסיקים מאובטח. המערכת החדשה משולבת במערכת הטפסים האלקטרוניים של חברת פורמלי, והיא ניתנת כשדרוג ללא עלות נוספת לסוכנים שכבר משתמשים בגרסה הקיימת.

רכישת מוצרים פיננסיים בקטגורית חיסכון ארוך-טווח הפכה לתהליך עתיר טפסים עליהם נדרשת חתימה. הרגולציה המחמירה מחייבת כיום את הסוכנים והמשווקים בגילוי נאות כלפי לקוחותיהם, דבר שמחייב את יצירת מסמך ההנמקה כבר בתחילת תהליך הההצעה. בנוסף, הטפסים השונים של היצרנים מתעדכנים, לעתים תכופות, בהתאם לשינויי הרגולציה.

יקי גרוסמן, מנכ"ל וונדר-נט: "הגרסה החדשה נותנת מענה מקיף לדרישות השוק שהועלו על ידי המשווקים המשתמשים במערכת. בעבר, המשווקים נאלצו להצטייד בעשרות טפסי נייר כדי לתת מענה לכל צורך שיעלה הלקוח. הגרסה הזו מייעלת את תהליך החתימה האלקטרוני על ערכת המסמכים הנוצרת בתהליך – החל ממסמך ההנמקה של מערכת פורמלי, וכלה באחרון הטפסים של כלל היצרנים שמופקים באמצעות המערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים