אריאל עוז מאיטרניטי קודם לסמנכ"ל הטכנולוגיות של כל קבוצת אמן

במסגרת תפקידו, עוז מוביל תהליכים טכנולוגיים בולטים בקבוצה, שדורשים שילוביות ושיתוף פעולה בין כלל היחידות שלה

אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות החדש של קבוצת אמן. צילום: אלינור עוז

קבוצת אמן הודיעה היום (ד') כי הנהלתה החליטה לקדם את אריאל עוז, סמנכ"ל הטכנולוגיות של איטרניטי – אחת מחברות הבת שלה, וכי היא מינתה אותו באחרונה ל-CTO של כל הקבוצה.

במסגרת תפקידו, עוז מוביל תהליכים טכנולוגיים בולטים באמן, שדורשים שילוביות ושיתוף פעולה בין כלל היחידות שלה. כמו כן, הוא משמש כארכיטקט פתרונות רוחביים ביחידות השונות בקבוצה, תוך מתן מענה ושזירת פתרונות שלובים לפרויקטים המצריכים היענות רוחבית. עוד תחומים שנמצאים תחת אחריותו הם סיוע בפעילות דליוורי מקצועית בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות, ובכלל זה קוד פתוח, והובלת תהליכי Platform assessment ותהליכים טכנולוגיים נוספים.

עוז מביא עימו 17 שנות ניסיון בעולמות פיתוח התוכנה והדטה, כאשר ב-10 השנים האחרונות הוא שימש, כאמור, כסמנכ"ל הטכנולוגיות של איטרניטי, שאותה קבוצת אמן רכשה לפני כחמש שנים.

"עוז – יזם, מקצועי ומוערך מאוד"

קבוצת אמן היא בין חברות ה-IT הגדולות בישראל, ויש לה חברות בת בארץ ובשבע מדינות נוספות. אמן מעסיקה מעל 3,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות הדטה, הדיגיטל, פיתוח התוכנה, ניהול הידע, השו"ב, אבטחת המידע והסייבר, ועבודה במיקור-חוץ. היא מייצגת בארץ שורה של חברות בינלאומיות, כגון פאלו אלטו, סיטריקס, סיסקו, אינפורמטיקה, רובריק וסייברארק.

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, "כחברה שדוגלת בקידום פנימי, החלטנו למנות את עוז, שהוא יזם, מקצועי ומוערך מאוד באמן ובקרב לקוחותיה".

עוז עצמו ציין כי "יש לפעילות שאני מוביל ערך עצום מבחינת הבסיס הטכנולוגי, התהליכים השלובים, החדשנות והמענה המקיף שקבוצת אמן מציעה – מה שמבטא עד כמה שירותים אלה נמצאים בליבת העשייה שלה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ממנחם לנדאו

    המשך הצלחה בפיתוח ובהשקעות

אירועים קרובים