הרבעון של צ'ק פוינט: עלייה בהכנסות, קיפאון ברווח הנקי

הקורונה היטיבה עם הרווח השנתי של החברה, ופחות עם הרווח הרבעוני ● גיל שויד: "התוצאות מעידות על חשיבות אבטחת הסייבר בתקופה הזאת, שאין לה תקדים"

צ'ק פוינט

צ'ק פוינט סיימה את הרבעון האחרון של 2020 עם עלייה בהכנסות ואי שינוי של ממש ברווח הנקי. לעומת זאת, בשנה כולה היא רשמה עליות בשני הסעיפים – כך עולה מהנתונים הכספיים שהחברה פרסמה היום (ד'). הנתונים עברו על פי רוב את צפי האנליסטים ועמדו בטווח התחזיות של החברה.

העלייה ברווחיות השנתית מוסברת בצורך בתגבור האבטחה של ארגונים במיוחד במחצית הראשונה של השנה, לאחר פרוץ משבר הקורונה, המעבר לעבודה מהבית והדרישה לפתרונות שיאפשרו שזו תיעשה בצורה מאובטחת. לכן, הרווח הנקי השנתי של החברה עלה בכ-2.5% ל-847 מיליון דולר. הרווח הנקי למניה צמח ב-10% ל-6.78 דולר. ההכנסות של צ'ק פוינט בתקופה זו עלו ב-4% וחצו במעט את רף השני מיליארד דולר, ואילו הרווח התפעולי רשם עלייה של כמעט 3% ל-904 מיליון.

המגמות ברבעון האחרון היו דומות – למעט בסעיף הרווח הנקי: זה ירד במעט, מ-272 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019 ל-271 מיליון. לעומת זאת, הרווח למניה עלה ב-6% ועמד על 1.95 דולר. עלייה נרשמה גם בהכנסות – אלה גדלו ב-4% ועמדו על 564 מיליון דולר. סעיף ההכנסות העיקרי גם הפעם הוא מכירות המוצרים והרישיונות – אלה עמדו על 340 מיליון דולר, בעוד שעדכוני התוכנה הכניסו לצ'ק פוינט סכום נמוך יותר – 224 מיליון.

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט, אמר כי "התוצאות הרבעוניות גדלו בכל תחומי הפעילות שלנו, כולל אבטחת ענן, רשתות וגישה מרחוק. זה מעיד על המשך הביצועים הטובים של האסטרטגיה שלנו ועל חשיבות אבטחת הסייבר בתקופה הזאת, שאין לה תקדים. המגפה העולמית הניעה את ה-'נורמלי החדש' – סביבת עבודה היברידית והאצה בטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונים. אבטחת הסייבר חשובה כיום יותר מאי פעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים