קלאודבאזז מקבוצת וואן מעלה מערכת סאפ של מגדל ביטוח ל-AWS

מדובר במערכת ליבה של סאפ מסוג FPSL, שתומכת בתהליכים פיננסיים הנדרשים על פי תקינת IFRS 17 החדשה לענף הביטוח ● לאחר הטמעתה, במגדל יבחנו האם להרחיב את הפרויקט ● העלות: 1.5 מיליון שקלים לשנה, עם אופציה להארכה

תמי קול אוחנה, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח.

קלאודבאזז מקבוצת וואן טכנולוגיות מעבירה בימים אלה מערכת ליבה של סאפ שנמצאת במגדל ביטוח לענן של AWS. אורכו של הפרויקט הוא כמה שבועות ועלותו, כולל תחזוקה, עומדת על יותר מ-1.5 מיליון שקלים לשנה, עם אופציה להארכה לשנים נוספות ולהרחבתו. הפרויקט ישרת עשרות ממשתמשי מגדל.

המערכת הראשונה של מגדל שתעבוד על AWS היא מערכת ליבה של סאפ מסוג FPSL, שתומכת בתהליכים פיננסיים הנדרשים על פי תקינת IFRS 17 החדשה לענף הביטוח. הפתרון מתבסס על Best Practices של SAP on AWS ומאפשר הקמה מהירה של המערכות השונות עם יעילות בתחזוקה, תוך שמירה על גמישות מרבית בסביבות הענן. כך, קלאודבאזז מקימה עבור מגדל את התשתית לשימושים נוספים על גבי AWS, כולל היבטי תקשורת, אבטחת מידע ואופטימיזציה.

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל קלאודבאזז. צילום: יח"צ

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל קלאודבאזז. צילום: יח"צ

לדברי תמי אוחנה, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הטכנולוגיות במגדל, "השימוש בענן הולך ותופס תאוצה גם בענף הביטוח. מגדל מיישמת חדשנות טכנולוגית, במטרה להגביר את היעילות ולשפר את איכות השירות. התחלנו את הפרויקט בתחום הכספים, עם מערכת סאפ ליישום תקן חשבונאי חדש, שדורש גמישות גבוהה ואבטחת מידע היקפית. בהמשך נבחן אפשרויות להרחיב את עבודתנו על גבי AWS".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל קלאודבאזז, ציין כי "מימוש הפרויקט בסביבת AWS מדגיש את היתרונות הרבים של הפלטפורמה – הן בעולמות הביטוח והן בעולמות הרגולציה ואבטחת המידע. הפתרון הוא מעטפת כוללת, המתחשבת בכל ההיבטים הנחוצים למגדל – החל מאבטחת מידע וכלה בגמישות, חסכון בעלויות, ביצועים וזמינות גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים