יורם אלול מונה למנהל ה-ESM ב-BMC ישראל

אלול, שמצטרף ל-BMC לאחר 12 שנים בחברת PTC, יהיה אחראי על השיווק, המכירות והתמיכה בתחום המערכות המבוזרות ● זוהר רונן יוסיף להוביל את תחום ה-MSM בישראל

BMC ישראל הודיעה על מינויו של יורם אלול למנהל העסקי של החברה בישראל לתחום המערכות מבוזרות (ESM). אלול (43) מגיע ל-BMC ישראל לאחר שניהל במשך 12 שנים את הפעילות העסקית במזה"ת ובאפריקה בחברת PTC, שמספקת פתרונות ניהול מחזור חיי המוצר (PLM, ר"ת Product Lifecycle Management), ניהול תוכן והפצה דינאמית, ליותר מ-50,000 ארגונים בעולם. הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומחזיק בתעודת מוסמך המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) באימון עסקי.

הפעילות העסקית של BMC – בישראל כמו בשאר העולם – מחולקת לשני תחומים: תחום מערכות המיינפריים (MSM) – אותו ממשיך להוביל בארץ זוהר רונן, ותחום המערכות המבוזרות (ESM), שאותו יוביל אלול. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי על השיווק, המכירות והתמיכה בתחום המערכות המבוזרות.

BMC Software העולמית היא חברת התוכנה התשעית בגודלה בעולם עם פעילות מחקר ופיתוח בישראל בשני קמפוסים – בתל אביב ובתל-חי, בהם מועסקים למעלה מ-450 עובדים. החברה מספקת כלי ניהול ארגוניים שמאפשרים לחברות לבצע אוטומציה של מערכות המידע והתאמה לצרכים העסקיים. פתרונות ה-BSM (ר"ת Business Service Management) של BMC מתפרסים על פני מערכות מידע ארגוניות, יישומים, בסיסי נתונים וניהול שירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים