רכישה בעולם היישומים הארגוניים: F5 קונה את וולטרה בחצי מיליארד ד'

החברה הנרכשת מספקת שירותי מחשוב קצה כשירות ● הפלטפורמה שלה מאפשרת לארגונים לבנות, להטמיע, לאבטח ולהפעיל יישומים ונתונים באופן אחיד בכל סוגי העננים

פרנסואה לוקו-דונו, מנכ"ל F5.

F5 הודיעה בסוף השבוע כי היא רוכשת את הסטארט-אפ וולטרה תמורת כחצי מיליארד דולר, לטובת אבטחת יישומים ארגוניים.

החברה הנרכשת, שהוקמה לפני ארבע שנים, פועלת בעולם מחשוב הקצה כשירות (Edge-as-a-service). לפי תנאי הרכישה, F5 תקנה את כל המניות המונפקות והנמצאות בבעלות פרטית של וולטרה תמורת כ-440 מיליון דולר במזומן וכ-60 מיליון דולר נוספים ישולמו בתמורה עתידית למייסדים ולעובדים.

"העסקה", כך נמסר, "תחזק את מעמדה של F5 באבטחת והטמעת יישומים ארגוניים. יחד עם הפלטפורמה של וולטרה, F5 תבנה פלטפורמת קצה מאובטחת לאפליקציות, שתענה לשם Edge 2.0 ותהיה בעלת יכולת גידול בלתי מוגבלת עבור ארגונים גדולים וספקי שירותים".

"פתרונות הקצה הנוכחיים פשוט לא מספיקים עבור הלקוחות הארגוניים של ימינו", אמר פרנסואה לוקו-דונו, נשיא ומנכ"ל F5. "הגיע הזמן להתקדם ממערכות קצה סגורות, שרק מנציחות את הכאב שבבנייה של אפליקציות, הפעלה ואבטחה שלהן. עם וולטרה אנחנו מקדמים את חזון היישומים האדפטיביים שלנו. פלטפורמת Edge 2.0 פותרת את ההתמודדות המורכבת עם המציאות מרובת העננים של לקוחותינו הארגוניים".

יישומים ארגוניים בכל סוגי העננים

וולטרה, שנוסדה בסנטה קלרה, קליפורניה, פיתחה פלטפורמה המאפשרת לארגונים לבנות, להטמיע, לאבטח ולהפעיל יישומים ונתונים באופן אחיד בכל סוגי העננים – ציבורי, פרטי וסביבות מחשוב הקצה בארגונים. אנקור סינגלה, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר כי "הצורך לספק חוויות דיגיטליות עשירות הביא לכך שיותר ויותר מהלקוחות שלנו מבקשים אבטחה ואמינות מורחבות, שתהיינה משולבות בצורה מלאה בעננים ובסביבות הקצה שלהם. כחלק מ-F5, תהיה לנו גישה ליכולות אבטחת אפליקציות מהמובילות בתעשייה, כדי להגדיל את פלטפורמת הרשת, האבטחה וניהול היישומים הייחודיים שלנו, מבוססי תוכנה כשירות (SaaS). כמו כן, אנחנו מקבלים גישה מידית לשוק אספקת היישומים ואבטחת מידע".

לפני שהקים את וולטרה, סינגלה ייסד את קונטרייל, שנרכשה על ידי ג'וניפר ב-2012 תמורת 176 מיליון דולר.

כתוצאה מרכישת וולטרה, F5 מרחיבה את הציפיות לצמיחת ההכנסות שלה לשנות הכספים 2021 ו-2022. החברה אף חזרה על התחייבותה לרכישת מניות בשווי של מיליארד דולר בשנתיים הקרובות, כולל רכישה חוזרת מואצת של מניות בשווי של 500 מיליון דולר בשנה הכספית 2021.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים