עובדי שע"מ פתחו בשביתה במחאה על כוונה להפריט את השירותים

יו"ר הוועד: "המדינה וערן יעקב, מנהל רשות המיסים, מאפשרים לחברות פרטיות לקבל פרויקטים ששייכים לשע"מ - בעלויות גבוהות יותר" ● רשות המיסים: נמנע פגיעה בלקוחות הרשות

מנהל רשות המיסים, ערן יעקב.

עובדי שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים, פתחו הבוקר (ד') בשביתה והם לא מאפשרים לבצע כל פעילות שקשורה במערכות המחשוב של הרשות. זאת, לאחר שיו"ר הוועד, דורון דודו, הודיע בעבר שאם עד יום ב' האחרון ההנהלה לא תגיע עם העובדים להסדר על שורת תביעות שלהם, בעיקר נגד מגמת ההפרטה של שע"מ, הם יחריפו את העיצומים, שבהם הם החלו בשבוע שעבר.

במכתב שפרסם הבוקר דודו הוא כותב: "לצערנו הרב, יש ניסיון ניכר מצד ההנהלה להפריט בצורה בוטה את שע"מ. המדינה וערן יעקב, מנהל רשות המיסים, מאפשרים לחברות פרטיות לקבל פרויקטים ששייכים לארגון שלנו, בעלויות גבוהות יותר מאשר העלויות שלנו". לדבריו, השביתה נועדה לבלום את ההפרטה, והוועד החליט לבצע אותה לאחר ניסיונות לנהל משא ומתן עם ההנהלה, "תוך איפוק וסובלנות, ומתוך רצון לתת לארגון את הרושם שפנינו פונות לשלום".

לטענת הוועד, להנהלה ידוע כי הפרטה בהיקף גבוה מסכנת את מקום עבודתם של עובדי שע"מ, "ויש בכוחה להשחית את המערכות הרגישות ביותר במדינה".

מהנהלת רשות המיסים נמסר כי הרשות תפעל לצמצום הפגיעה, ככל שתהיה, בלקוחותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים