רכישה בעולם ה-CRM: אלעד מערכות קונה את סרוויס ווייז

הנרכשת היא שותפת זהב של ענן סיילספורס ובעלת התמחות בתחום השיווק הדיגיטלי-אוטומטי ● סכום העסקה עומד על 10 מיליון שקלים

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות. צילום: ניב קנטור

אלעד מערכות הודיעה היום (ב') כי רכשה את סרוויס ווייז (ServiceWise), שמתמחה בייעוץ, פיתוח ויישום מערכות CRM של סיילספורס ויישומים עסקיים מבוססי Force.com. לאנשים ומחשבים נודע כי סכום הרכישה עומד על 10 מיליון שקלים – סדר גודל דומה לרכישת בלאט לפידות על ידי אולקלאוד ב-2015 ולמכירת קלאודטק לקבוצת יעל שלוש שנים לאחר מכן.

סרוויס ווייז הוקמה ב-2008, מעסיקה 70 עובדים במטה שלה בכפר סבא ויש לה יותר מ-70 לקוחות בישראל. החברה היא שותפת Gold Cloud Alliance של סיילספורס, מפיצה את מוצר האינטגרציה בענן Workato ובעלת התמחות בתחום השיווק הדיגיטלי-אוטומטי. סרוויס ווייז מדווחת כי היא ביצעה עד כה יותר מ-1,000 פרויקטי סיילספורס בישראל.

אלעד מערכות היא חברת מעורבות לקוח גדולה, עם 1,000 עובדים בארבעה מרכזי פיתוח בארץ. החברה המספקת פתרונות מקיפים לניהול חוויית לקוח, בעולמות יישומי הלקוח וה- CRM, הדיגיטל והאי-קומרס, הדטה והאנליטיקה.

בהודעת אלעד מערכות נכתב כי החיבור בינה לבין סרוויס ווייז מחזק את מעמדה בתחום יישומי הלקוח בישראל, בשלושת פלטפורמות ה-CRM הבולטות: Microsoft Dynamics 365, סיילספורס ו-PEGA.

יואש טרוקמן, יו"ר אלעד מערכות, אמר כי "סרוויס ווייז מבוססת על ערכים התואמים את ה-DNA שלנו. בנוסף ליתרונות העסקיים והסינרגיה המקצועית, גילינו בחברה הון אנושי איכותי של עובדים ומנהלים, שמשלבים ניסיון מקצועי, מצוינות, יצירתיות ועשייה חברתית".

דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות, ציין כי "הרכישה מרחיבה את היכולת שלנו להמשיך ולתת מענה מקצועי ואיכותי לדרישות השוק, בהובלת תומר דרורי, סמנכ"ל חטיבת ה-CRM. נוסיף ונחזק את פעילות ה-CRM, תוך התאמת הפתרון הנכון ביותר לצורך העסקי של הלקוחות. אלעד בולטת בתחום יישומי הלקוח בישראל וכעת, עם רכישתה של סרוויס ווייז, בולטת בכל תחום ה-CRM בישראל".

לדברי בנצי ברנדס ועינת צור שיין, מנכ"לים משותפים בסרוויס ווייז, "אנחנו רואים בשילוב של הפעילות שלנו עם מגוון לקוחות אלעד מערכות ותחומי הפעילות המשלימים בסיס לסינרגיה מלאה ומכפיל כוח עבורנו. המעמד של אלעד והמוניטין שלה כחברה שמנהלת קשר ארוך טווח עם לקוחותיה יאפשרו לנו להמשיך לצמוח, להרחיב את הפעילות שלנו בקרב לקוחות קיימים, ולהגיע ללקוחות וקהלי יעד נוספים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריק

    כלקוח אני יכול לומר שסרוויס ווייז חברה מצויינת עם עובדים מקצועיים ואכפתיים

אירועים קרובים