קבוצת יעל רכשה את CloudTech במיליוני שקלים

דורון גיגי, מנכ''ל קבוצת יעל, אמר כי "הרכישה נועדה לחזק את נוכחותה של הקבוצה בשוק פתרונות ה-IT והליבה בארגונים

דורון גיגי, מנכ''ל קבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל רכשה את CloudTech. היקף הרכישה עומד על מיליוני שקלים.

CloudTech עוסקת במתן שירותים מקצועיים – ייעוץ, פיתוח והטמעה – על גבי  הפלטפורמה של Salesforce. היא הוקמה בשנת 2012 על ידי אבי אביסרור, מייסד ומנכ"ל החברה, ומעסיקה כ-40 עובדים ומשרדיה ממוקמים ברעננה. בין לקוחות החברה נמנים: IronSource ,Zerto ,sisense, קבוצת תדהר, ההסתדרות הלאומית, משרד המשפטים ורשות התקשוב במשרד ראש הממשלה.

CloudTech משמשת כאינטגרטור (SI) ושותף זהב של ענקית ה-CRM בענן. בנוסף, היא עוסקת בפיתוח מוצרים מותאמים אישית עבור חברות מוצר, אשר מעוניינות להפיץ את פתרונותיהם בקרב לקוחות Salesforce בעולם (PDO). היא גם משמשת כספק תוכנה עצמאי (ISV) של פתרונות משלימים, באמצעות חנות האפליקציות AppExchange.

דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר כי "הרכישה נועדה לחזק את נוכחותה של הקבוצה בשוק פתרונות ה-IT והליבה בארגונים. מהלך זה נעשה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של יעל ונועד להרחיב את היצע הפתרונות שלנו בתחומי שירותי מחשוב הענן בכלל וה- Salesforce בפרט".

גיגי הוסיף כי "ערכיה של CloudTech – הקפדה על שביעות רצון לקוחותיה, איכות העבודה, השאיפה למצוינות והשירות המעולה – מהווים את אבני היסוד שלנו ומתאימים ל-DNA הארגוני של קבוצת יעל. הרכישה תהווה תרומה חשובה לשני הצדדים ותאפשר סינרגיה, צמיחה ושגשוג הדדי".

אביסרור, מנכ"ל ובעלים CloudTech, הוסיף כי "נמשיך לעבוד ולתפקד כיחידה עצמאית תחת המטרייה של קבוצת. אני אמשיך להוביל את פעילות Salesforce בקבוצה. החיבור עם קבוצת יעל יאפשר צמיחה הדדית והרחבת קשת פתרונות Salesforce אצל לקוחות האנטרפרייז והמגזר הציבורי של הקבוצה בישראל".

אוליביה אלבז, סגן נשיא למכירות, Salesforce ישראל, ציין כי "הרכישה תאפשר לקבוצת יעל להרחיב את מגוון מוצריה ולהציע שירותים מקצועיים חדשים המבוססים על מערכת ה-CRM והפלטפורמה של Salesforce. שיתוף פעולה זה ימשיך לחזק את המומחיות של התעשייה המקומית. נחזק את השותפות שלנו עם קבוצת יעל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים