אלעד מערכות רכשה את פעילות ה-CRM של אירון תמורת מיליוני שקלים

העסקה כוללת מיזוג של פעילות ה-MS Dynamics CRM של אירון בחטיבת התוכנה של אלעד מערכות ● במסגרת המיזוג יצטרפו לחטיבה עשרות מומחי CRM מאירון ● החברה הנרכשת הייתה הראשונה בישראל שהוסמכה כשותפת זהב של מיקרוסופט לפתרונות ה-CRM שלה, וזכתה ממנה לאות מצוינות מיוחד בגין פרויקט הטמעת מערכת במכבי שירותי בריאות ● מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות: "מדובר ברכישה אסטרטגית עבורנו, המשלימה את הפעילויות הקיימות כיום בחברה"

אלעד מערכות הודיעה, כי רכשה את פעילות ה- CRM של חברת אירון תמורת מיליוני שקלים.

אירון נוסדה בשנת 1992 כקבוצת תוכנה העוסקת בכמה תחומים, לרבות MS Dynamics CRM – הפעילות שמוזגה עם אלעד מערכות – פתרונות מובייל, לוקליזציה של מערכות תוכנה לעברית ולשפות נוספות וקידום מיזמי הזנק. במסגרת המיזוג יצטרפו עשרות מומחי CRM מחברת אירון לחטיבת התוכנה של אלעד מערכות. העובדים שיעברו מתמחים בפתרונות ה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft). אירון הייתה החברה הראשונה בישראל שהוסמכה כשותפת זהב של מיקרוסופט לפתרונות ה-CRM שלה, וזכתה מהענקית מרדמונד לאות מצוינות מיוחד בגין פרויקט הטמעת מערכת במכבי שירותי בריאות, עם יותר מאלף משתמשי קצה הפרוסים ב-160 סניפים ונותנים שירות לשני מיליון מבוטחים. בין לקוחות ה-CRM של אירון ניתן למנות את כללית מושלם, אלקטרה, אלבר, חילן טק ואחרים.

מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות, אמר, כי "מדובר ברכישה אסטרטגית עבורנו, המשלימה את הפעילויות הקיימות כיום בחברה. תחום ה-Dynamics CRM מהווה השלמה אידיאלית לפתרונות בתחום היישומים הארגוניים". טייר הוסיף, כי "אנחנו צופים מגמת צמיחה בשנים הקרובות בשוק ה-CRM – בישראל ובעולם. נמשיך להרחיב את הפעילות שלנו בענף שירותי ה-IT".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים