גיוס בקוד פתוח: Logz.io השלימה סבב של 23 מיליון דולר

הסבב האחרון הובל על ידי קרן פיטנגו ● הוא מביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-120 מיליון דולר, כאשר 74 מיליון מהם גויסו בשנה וחצי האחרונה

תומר לוי ואסף יגאל, מייסדי Logz.io. ציום: פביאנה קוקוביי

גיוס שמהווה עוד עדות לצמיחה של עולמות הענן והקוד הפתוח: Logz.io, שפיתחה פלטפורמת ניטור וניהול מבוססת אופן סורס למערכות ענן, הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס בסך של 23 מיליון דולר, בהובלת קרן פיטנגו.

עד כה גייסה החברה, שנוסדה ב-2014, יותר מ-120 מיליון דולר, כאשר מעל מחצית מהסכום – 74 מיליון – גויס בשנה וחצי האחרונה. בסבב הנוכחי השתתפה גם מובילת הסבב הקודם, ג'נרל קטליסט, והוא ישמש להמשך הצמיחה של Logz.io ולקידום פיתוח המערכת שלה.

הפלטפורמה של Logz.io בנויה ממערכות קוד פתוח נפוצות כגון ELK ,Grafana ו-Jaeger, בשילוב מערכות בינה מלאכותית וכלי ניהול. היא מאפשרת התאמה דינמית לצרכי הלקוח, יכולות לאופטימיזציה וחיסכון בעלויות של אחסון הדטה וסיוע למהנדסים לזהות תקלות מערכת קריטיות. בנוסף, החברה מציעה פתרון שמאפשר לארגונים להגן על תשתיות הענן שלהם.

‏Logz.io הוקמה על ידי תומר לוי, המשמש כמנכ"ל החברה, ואסף יגאל. החברה מעסיקה 240 עובדים – במטה בתל אביב, בבוסטון ובלונדון – ויש לה מעל 800 לקוחות בכ-100 מדינות, בהם חברות גדולות כמו סימנס ובריטיש איירווייס.

צמיחה מהירה על רקע הקורונה

בחברה אומרים כי היא צומחת בקצב מהיר, בין היתר בגלל משבר הקורונה, שאילץ ארגונים רבים לעבור לשירותי מחשוב ופעילויות שונות בענן, על מנת לאפשר את המעבר הגובר לשירותים דיגיטליים. הדבר הביא עסקים שונים וצוותים טכניים להיתקל במורכבויות חדשות, שנובעות מהצורך לנהל טכנולוגיות אלו בקנה מידה רחב ואינטנסיבי. פלטפורמת הניטור של Logz.io נועדה לסייע להם בכך, באמצעות ארבעה מוצרי ליבה: ניהול לוגים, ניטור תשתיות המבוסס על Grafana, ניתוח בעיות ביצועים מבוסס Jaeger ומערכת אבטחת מידע Cloud SIEM מבוססת ELK.

"המשימה שלנו נותרה זהה מיום הקמתנו: אנחנו פועלים על מנת לאפשר לצוותי הפיתוח להשתמש בכלי קוד פתוח בצורה חדשנית, שמאפשרת התמודדות עם האתגר החדש של ניתוח נתונים ביעילות ובכל קנה מידה", אמר לוי.

צחי הלל, שותף בקרן הצמיחה של פיטנגו, ציין כי "אנחנו מאמינים ששגשוגם של עסקים גלובליים נשען בהרבה על הצלחתם הדיגיטלית. כמו כן, אנחנו חושבים שהדור החדש של פלטפורמות ה-Observability, כמו ש-Logz.io מציעה, מהווה גורם מהותי לעסקים כאלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים