נועם ברדין, מנכ"ל ווייז, פורש מתפקידו

"הגיע הזמן למשהו אחר", אמר האיש שכבר כתריסר שנים עומד בראש החברה הישראלית, אשר נמכרה לגוגל ב-2013, ושמראה מדי יום לעשרות או מאות מיליוני אנשים את הדרך למחוז חפצם

נועם ברדין, המנכ"ל, פורש. ווייז

נועם ברדין, מנכ"ל ווייז (Waze) מזה כמעט 12 שנה, עוזב את תפקידו. לפי TechCrunch, ברדין תכנן להודיע על עזיבתו את ווייז עוד באביב שעבר, אך שינה את תוכניותיו כאשר מגיפת הקורונה התפשטה ברחבי העולם. החברה מתחילה כעת בחיפוש אחר המנכ"ל הבא שלה. 

ברדין (50) בישר שיישאר בווייז עד ינואר 2021, כדי לעזור במציאת האדם הנכון ולעזור בחפיפתו. "אתם יודעים, אחרי יותר מ-11 שנים אני חושב שהגיע הזמן לעשות משהו אחר", אמר ברדין אתמול (ג') בראיון טלפוני ל-TechCrunch. "וזה הזמן גם להביא מישהו שמתאים יותר לשלב הצמיחה הבא", הבהיר והוסיף כי עדיין לא חשב על השאלה מה תהיה העשייה הבאה שלו.

ברדין הפתיע רבים עם הבשורה על עזיבתו, אותה פרסם בפורום הקהילה של ווייז. "מה משתנה מחר? ובכן, כלום", כתב בפורום ברדין, והוסיף עוד והרגיע את חברי הקהילה: "כל הדברים שאתם מכירים ואוהבים בווייז יישארו במקומם, ועדיין תיהנו מגישה מלאה אליהם. תמיד אהיה חלק מהקהילה הזו, ועכשיו, אולי סופסוף אקבל את ההזדמנות לערוך מפה".

כזכור, ווייז נוסדה בארץ ב-2008 על ידי אורי לוין, אהוד שבתאי ואמיר שנער, וברדין הצטרף אליה מתחילת דרכה כמעט. עקב הצלחתה, לפני כ-7 שנים, האפליקציה וחברת הסטארט-אפ אומצו לחיקה הרחב והלוהט של אחת מבכירות ענקיות טכנולוגיה – גוגל (Google) רכשה את ווייז (Waze), בסכום שעמד על 966 מיליון דולר. העסקה תוארה על ידי אנליסטים כרכישת היישום היקרה ביותר בעולם. עם היוודע דבר הרכישה כתב ברדין, שכאמור היה מנכ"ל ווייז גם אז, פוסט בבלוג ההנהלה של גוגל ואמר ש"אני נרגש מההזמנה להצטרף לגוגל. לארי פייג', בריאן מק'קלנדון וצוות Google Maps צפו אחרי ההתפתחות שלנו, והם שותפים לחזון שלנו – שירות מיפוי עולמי בזמן אמת. אנשי גוגל חפצים לעזור לנו להאיץ את הצמיחה של היישום".

גוגל הגיבה להודעת העזיבה באומרה כי "ב-10 בנובמבר הודיע מנכ"ל ווייז, נועם ברדין, כי החל בתהליך היציאה מהחברה אותה הוביל במשך 12 שנה, שבע מהן כחלק מצוות גוגל. גוגל תחל בחיפוש אחר מנכ"ל חדש, ונועם יישאר בתפקידו עד ינואר 2021, כדי שיוכל להוביל את תהליך הגיוס ולהבטיח מעבר חלק. הפעילות השוטפת של ווייז תישאר זהה, ולחברה יש את התמיכה המלאה של גוגל להמשיך ולפעול באופן אוטונומי, תוך התמודדות עם אתגרי הניידות היומיומיים הפוקקים את הכבישים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים