טרה סקיי מאמינה בעבודה מהמשרד: מעבירה את המטה ומגייסת עובדים

בניגוד למגמת העבודה ההיברידית, החברה ממשיכה להעדיף את העבודה ביחד פיזית ולא בזום, ותתמקם ברבעון הראשון של 2021 בשטח גדול יותר במתחם אינטרגרין בפתח תקווה ● כמו כן, היא מגייסת יותר מ-10 עובדים למגוון משרות

הבניין שטרה סקיי עוברת אליו - בניין אינטרגרין 3 בפתח תקווה. צילום: עוזי פורת

טרה סקיי (TeraSky) הודיעה היום (ד') כי היא תעבור ברבעון הראשון של 2021 למשרדים גדולים ומרווחים יותר בבניין אינטרגרין 3 בקריית אריה שבפתח תקווה, בעלות של מיליוני שקלים. החוזה נחתם למשך שבע שנים, עם אופציה להארכה. המהלך מסמל על כך שבניגוד להערכות לגבי עולם העבודה, טרה סקיי תעדיף את העבודה מהמשרדים גם לאחר הקורונה.

כמו כן, בחברה מחפשים בימים אלה יותר מ-10 עובדים, שיגויסו בחודשים הקרובים למגוון תפקידים, ביניהם ארכיטקטים, מומחים לעולמות הענן ולטכנולוגיות מתקדמות, אנשי מכירות לשוק הישראלי ולשוק הגלובלי, מהנדסי תמיכה ומומחי DevOps. כל המשרות מנוסחות בלשון זכר, אך מיועדות לכלל המינים והמגדרים. חלק מהמשרות כבר פורסמו בחלק הדרושים באתר החברה.

העובדים שיגויסו יצטרפו ל-100 העובדים שהחברה, שמתמחה בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית, כבר מעסיקה – בארץ ובאירופה. טרה סקיי ציינה כי היא לא הוציאה עובדים בישראל לחל"ת ולא ביצעה פיטורים במהלך משבר הקורונה, אלא המשיכה בגיוס עובדים כל העת.

יש לציין שטרה סקיי עוברת בניין באותו מתחם: כיום היא ממוקמת בבניין 2 בפרויקט אינטרגרין. אלא שלדבריה, היא נזקקת לשטח גדול יותר, על מנת לתמוך בתוכניות הצמיחה שלה. ההחלטה על המעבר התקבלה בסוף 2019, אולם ההסכם נחתם כעת.

עם חתימת ההסכם החלה טרה סקיי, בהובלת נשיא החברה, מיכאל בורשטיין, והמנכ"ל, אופיר אבקסיס, בהכנות להתאמת המשרדים החדשים לצרכיה. ההשקעה במהלך המעבר מוערכת, כאמור, במיליוני שקלים, וכוללת את עלויות השכירות ואת תכנון והתאמת השטח לצורכי החברה.

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

"העבודה מהמשרד חיונית לנו"

לדברי אבקסיס, "מגמות המעבר לענן והטרנספורמציה הדיגיטלית, שהתפתחו בשנתיים האחרונות בצורה משמעותית, חוו זינוק ניכר מאז מרץ 2020, כאשר ארגונים רבים עברו לעבודה מרחוק ונדרשו לזרז פרויקטים תשתיתיים שיתמכו בכך. הגידול בביקוש לשירותים שאנחנו מספקים חייב אותנו להמשיך לעבוד במלוא התפוקה, תוך שמירה על בריאות עובדינו, לקוחותינו ושותפינו".

הוא הוסיף כי "מנקודת מבטנו, יש חשיבות רבה לשמירת מודל העבודה שלנו במשרדים ולא מהבתים ככל שניתן, בכפוף למגבלות שמטילה המדינה. הדבר חיוני לנו ותורם משמעותית ליכולות המקצועיות של אנשינו, ומאפשר קיום יצירתיות וחדשנות, ההכרחיים להצלחתנו ולהצלחת לקוחותינו. אנחנו ממשיכים להתרחב ונדרשים לסביבת עבודה גדולה ומרווחת יותר, שתפרה את עובדינו ותתמוך בתוכניות הצמיחה שלנו, שלא נעצרו למרות המגיפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים