ורייזון תציע מחשבי לוח עם תוכנות של גוגל

החברה לא ציינה מתי תמומש כוונה זו, ולעת עתה לא ברור על איזו מערכת הפעלה של גוגל יתבסס המחשב ● עם זאת, בשנה שעברה חתמו שתי החברות על הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו הן מפתחות משפחה של מכשירים ניידים שיתבססו על מערכת ההפעלה אנדרואיד

ורייזון (Verizon) נכנסת לשוק מחשבי הלוח, ותציע מכשיר המבוסס על תוכנות של גוגל (Google), כך אישר לואל מק'אדם, מנכ"ל חברת Verizon Wireless. בשלב זה, מק'אדם לא ציין מתי תתממש כוונה זו.

על פי הוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), מק'אדם אמר, כי "אנו בוחנים את כל ההיצע של גוגל על מנת להציע חוויה מלהיבה". בשנה שעברה חתמו החברות על הסכם לשיתוף פעולה, במסגרתו מפתחות השתיים משפחה של מכשירים ניידים שיתבססו על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). עם זאת, לא ברור אם מק'אדם התכוון בדבריו למערכת ההפעלה אנדרואיד, מערכת ההפעלה Chrome OS, או ליישומי גוגל שפועלים בפלטפורמות אחרות.

כזכור, בחודש שעבר דיווח הניו יורק טיימס (New York Times), כי גוגל מפתחת מחשב לוח שיתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, ויתחרה במחשבי iPad של אפל (Apple). בתחילת השנה, בתערוכת הגדג'טים CES, הציגה Nvidia מחשב לוח מבוסס אנדרואיד שפעל ברשת של Verizon, אך מק'אדם לא הזכיר בדבריו שמות של יצרניות חומרה.

מגוגל נמסר, כי "אנדרואיד היא פלטפורמה חופשית, בעלת קוד מקור פתוח, וכל אחד יכול לעשות בה שימוש ללא שום הגבלה. היא תוכננה מלכתחילה הן עבור טלפונים חכמים והן עבור מכשירים אחרים, דוגמת מחשבי Netbook. אנו מצפים לראות אלו חידושים תוליד הפלטפורמה, אך לפי שעה אין לנו שום פרטים נוספים למסור".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברהם

    גוגל יש שם מנהל או בעל בית גרמני, לכן הייתי מציע לא להתלהב מהם, ולבדוק לפני שמתחברים לגוגל

אירועים קרובים